Netjes ik weet alleen niet of deze in de polo aw gaan passen
Even onder je stuur kijken, zou een rechthoekige uitsparing moeten zitten, post maar een foto
Netjes ik weet alleen niet of deze in de polo aw gaan passen
Krijg o.a. zoekresultaten van een 2015 Touran, dus zou zomaar dezelfde vorm kunnen zijn.Ja klopt het is een rechthoekige uitsparing
Ik heb wel het origineel nummer bij de dealer opgevraagd
Dat is 5TA 947 409
Dus ik weet niet of deze dan gaan passen
Kijk goed bezig.APK'tje voor de Polo, hij ging er natuurlijk fluitend doorheen! Geen aandachtspunten.
Welke velgreiniger gebruik je? Ik heb AluTeufel maar zie toch dat de binnenkant van de velgen niet helemaal schoon wordt. Die Bonneville's zijn al een ramp om schoon te maken
Ja was de makkelijkste manier en dan dimmen ze mee met de rest van het interieurAangesloten op de raamknop verlichting?
Haha het zijn inderdaad erg lastige velgen om schoon te maken. Ik gebruik ook AluTeufel, de groene. Eerst flink afspuiten en goed schoonmaken met een spons overal tussen. Daarna inspuiten met alu, kost wat tijd maar het werkt.Welke velgreiniger gebruik je? Ik heb AluTeufel maar zie toch dat de binnenkant van de velgen niet helemaal schoon wordt. Die Bonneville's zijn al een ramp om schoon te maken
man van details dat je ze gespot hebtmooie oreo yeezys, stuur heb je mooi gedaan.
Update,Nieuwe BCM opgehaald vandaag, mijn multifunctioneel stuur zou moeten werken na het inleren van deze BCM. Ben benieuwd.
@joosspekloos heb jij een oplossing?Update,
Bcm inleren is helaas niet gelukt. Bij de 6C MOET er een dealernieuwe BCM in. Ben benieuwd wat deze krengen kosten bij de dealer... anders mn kale stuur maar weer laten inbouwen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.