Volkwagen
E golf 2018
136 pk
2 jaar? Ik dacht dat keuringen maar 1 jaar geldig waren, met uitzondering van oldtimers.
Passen ze ook exact zoals de OEM koplampen? Had bij mn oude Polo ook een setje aftermarket, en die sloten niet precies aan op de carosserie (bleef wat loze ruimte tussen, waar vervolgens wat rubber tussen moest).
Echt doen, goede investering en top licht.Jeetje man dit ziet er echt dik uit! Ik had het even op een laag pitje staan, maar ik denk dat zo'n €500,- voor de komende vijf jaar het wel waard moet zijn. Zeker met de wintermaanden in het achterhoofd. Toch nog even wat geld apart houden dan maar. De schadehersteller die mijn 'plotselinge diepe kras' gaat herstellen, waarvan ook het achterlicht zei ook dat ie koplampen en achterlichten deed poetsen/spuiten etc. om ze smoke te maken. Lijkt me ook wel vet wat meer donkere led achterlichten.
Ik moest nog 36 euro import kosten betalen aan UPS ondanks bestellen bij Diversion, zij doen dropshippen via AliExpress...Je vergeet dat je er bij Douane nog inklaringskosten/btw over moet betalen. Dan scheelt het al een heel stuk minder. Als ik het aanbod van Diversion zo zie, dan doen zij de bestelling bij Ali gewoon voor je.
Echt doen, goede investering en top licht.
Nee.2 jaar? Ik dacht dat keuringen maar 1 jaar geldig waren, met uitzondering van oldtimers.
Ah vandaar! Had niet door dat het de eerste APK wasNee.
1e apk.
Tot 8 jaar benzine auto 2 jaar apk.
Diesel niet
Zeker, dat doen ze als je de lampen van uit naar aan zet.
Kunnen jouw koplampen dit ook? Zie filmpje link
Ziet er wel gaaf uit. Mocht het lukken een filmpje ervan te maken.Zeker, dat doen ze als je de lampen van uit naar aan zet.
Ik heb ze op auto staan, dus weet niet of ze het doen als ik de motor start, ga ik ff checken zo.
Gecheckt of hij het ook doet bij starten motor op auto stand en dat doet ie.Ziet er wel gaaf uit. Mocht het lukken een filmpje ervan te maken.
Thunderdome voorprogrammaLED licht show!
Echt dik man! Dat blauwe licht staat mooi bij de kleur van je polo.Thunderdome voorprogramma
DankjeEcht dik man! Dat blauwe licht staat mooi bij de kleur van je polo.
Inderdeed!Echt dik man! Dat blauwe licht staat mooi bij de kleur van je polo.
LED licht show!
Echt tof! Kan je nu ook alleen de drl in de koplampen aan zetten (al dan niet met de standaard drl), of heb je altijd ook dimlicht erbij?Inderdeed!
Dat blauwe is alleen tijdens de licht show bij aanzetten van de lampen.Ik hoop dat je de blauwe licht alleen aan kunt zetten als je stil staat.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.