Volkswagen
Polo 6R 1.2 & Golf 7
GTI
Staat super netjes!!Vandaag heb ik de chrome GTI logo's vervangen door rode exemplaren. Super blij met het resultaat!
een van de betere en simpele upgradesVandaag heb ik de chrome GTI logo's vervangen door rode exemplaren. Super blij met het resultaat!
Nice wat is de standtijd van de tyre gel?
Zo'n 10-14 dagen. Prefect voor tussen de wasbeurten dus.Nice wat is de standtijd van de tyre gel?
Uuuh doe ik iets fout? Ik was me auto zowat om de 2/3 dagenZo'n 10-14 dagen. Prefect voor tussen de wasbeurten dus.
Heb jij nog wel lak over?Uuuh doe ik iets fout? Ik was me auto zowat om de 2/3 dagen
ik ook wel 1 keer goed in de 1,5 week. maar zeker afspuiten om de 2/3 dagen zonder verder de auto aan te rakenHeb jij nog wel lak over?
Heb jij nog wel lak over?
Hahaha jaa hoor, het zit precies in elkaar zoals @JM89 zegt.ik ook wel 1 keer goed in de 1,5 week. maar zeker afspuiten om de 2/3 dagen zonder verder de auto aan te raken
Ik dacht al hahahaha om de 2/3 dagen intensief poetsenHahaha jaa hoor, het zit precies in elkaar zoals @JM89 zegt.
Zou ik ook weleens willen weten, interessant om te checken!Mijne gaat ook minimaal 2x peer week de wasbox in, toevallig pas geleden Lak dikte laten opmeten en die was nog exact vw opgeven dikte
Maar niet de auto aanraken dus alleen afspuiten en niet afdrogen en de ramen lappen?Hahaha jaa hoor, het zit precies in elkaar zoals @JM89 zegt.
idd! gewoon ff inschuimen even laten weken, afspuiten dan waxje er overheen spuiten en daarna afspoelen met kalkvrijwater.Maar niet de auto aanraken dus alleen afspuiten en niet afdrogen en de ramen lappen?
Klopt ik doe bijna hetzelfde alleen inschuimen pak ik nog mijn spons.. maar misschien moet ik dat niet meer doen. Zal laatst x in de volle zon swirls..idd! gewoon ff inschuimen even laten weken, afspuiten dan waxje er overheen spuiten en daarna afspoelen met kalkvrijwater.
zie je niks van hoor
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.