Thanks!Lekkere velgjes! Staan er goed onder
Hieronder de link:
GRAPID Automotive® - autoantenne | korte staaf dakantenne | universele korte staaf antenne | drie adapters | 6 cm lang | zwart | kort | auto antenne: Amazon.de: Auto
GRAPID Automotive® - autoantenne | korte staaf dakantenne | universele korte staaf antenne | drie adapters | 6 cm lang | zwart | kort | auto antenne: Amazon.de: Autowww.amazon.de
Bij de antenne krijg je 3 draadeindjes in verschillende maten. Meer heb je niet nodig. Misschien nog een beetje vet om vastroesten te voorkomen. Succes!Meteen maar 2 besteld. Heb je de antenne zonder hulpstukken kunnen monteren ?
Gave foto man
sir je hebt hem van een golf 7 dat weet je?
Met inbouw was ik 525 kwijt. Denk dat ze ook wel goedkoper te vinden zijn.
Als je geen versleten stuur wilt en een keurig airbagje, zal je ongeveer wel 450 kwijt zijn incl inbouw.Kost dat nou, zo een mooie R-line stuurtje?
Niet vast komen te zitten?Vandaag zijn @Jay511 en ik de bush bush in geweest om plaatjes te schieten, alvast 1 bewerkte
Bij @Jay511 was het weer kiele kiele, maar trekkracht van mijn diesel paardje kwam ik er makkelijk uit hehehe.Niet vast komen te zitten?
Ja wil niet dat hij nat wordt tijdens het polijsten of als ik een laag wax aanbrengJe hebt zelfs een tentje voor je Polo? Netjes!
Vandaag een korte antenne gemonteerd. Vind het net iets sportiever staan dan de originele. Eindelijk een korte antenne gevonden met goede ontvangst. Bedankt nog voor de tip Cruz!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.