sir je hebt hem van een golf 7 dat weet je?
Vandaag mijn baksteun vervangen voor een nieuw exemplaar. Ik had tijdens het starten een bonk die goed te horen/voelen was. Ook bij gas los laten en direct gas geven een bonk. Beide zijn verleden tijd. Klusje van niets, zou zelfs nog voor de deur onder je auto kunnen. Ik was er zelf 10 minuten mee bezig. Wereld van verschil voor een paar tientjes.
Bang for buck, je hebt pas door hoe versleten het was als je het vervangen hebtStaat bij mij ook nog op de planning! Fijn dat je nu van je probleempjes af bent
witte led lampjes in de stuur, bij de polo hoort die rood te zijn.Maakt niet uit toch
Je hebt zelfs prima ontvangst zonder antenne, probeer maar eens.Hoe is het ontvangst met zo'n korte antenne?
Helaas kan ik je hier geen antwoord op geven, want ik heb geen DAB+ radio. Misschien kan iemand anders hier wel een antwoord op geven?Werkt dit ook voor DAB+ radios? Mooi zo een korte antenne!
In het verleden heb ik mijn AM/FM antenne vervangen voor zo'n sharkfin en het ontvangst was toen ronduit slecht te noemen, alleen radio 1 en 2 waren fatsoenlijk te ontvangen. De rest totaal niet..Je hebt zelfs prima ontvangst zonder antenne, probeer maar eens.
Apart, als ik mijn antenne eraf schroef voor de wasstraat ofzo dan kan ik helder elke zender ontvangenIn het verleden heb ik mijn AM/FM antenne vervangen voor zo'n sharkfin en het ontvangst was toen ronduit slecht te noemen, alleen radio 1 en 2 waren fatsoenlijk te ontvangen. De rest totaal niet..
Misschien is het locatie afhankelijk. Ik woon tegen de Duitse grens aan en als ik mijn antenne eraf schroef, dan heb ik nauwelijks ontvangst.Apart, als ik mijn antenne eraf schroef voor de wasstraat ofzo dan kan ik helder elke zender ontvangen
Als je polo DAB+ heeft,Helaas kan ik je hier geen antwoord op geven, want ik heb geen DAB+ radio. Misschien kan iemand anders hier wel een antwoord op geven?
witte led lampjes in de stuur, bij de polo hoort die rood te zijn.
Zitten je led koplampen er al in dan?Grote schoonmaak van binnen en van buiten. Hij is weer als nieuw! Oh, en weer eens een keertje ingelogd op mypolo
Nee man... Schaam me kapot, maar nog steeds niet. Had een ongeluk gehad een paar weken geleden, waardoor de bumber vervangen moest worden. Gevraagd tevens de lampen om te zetten, maar dat is ze niet gelukt (... I know), dus moet ik dat (nog steeds) elders laten doen.Zitten je led koplampen er al in dan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.