Dat is in lakkleur gespoten door mij, maar je ziet het slecht op de foto. Lijkt zwart.Hoe heb jij dat zwarte tussen het logo zo mooi gekregen? Ziet er donkerder uit dan standaard.
Zoeken zoeken zoeken hahaha, marktplaats, ebay, onderdelenlijn in de gaten houdenWaar kan ik zo'n mooi stuur vinden ???
Wil ik ookk
Helaas is bij mij het plastic niet echt mooi zwart. Zelf wil ik het VW logo chrome houden, dus alles overspuiten is ook niet echt wat. Zal het forum maar eens weer doorspitten naar ideeënDat is in lakkleur gespoten door mij, maar je ziet het slecht op de foto. Lijkt zwart.
En in plaats van het helemaal te demonteren, zoals @pigeon heeft gedaan (vond ik te veel moeite), kan je het VW embleem ook voorzichtig eraf klikken. Gewoon een dunne tool voorzichtig ertussen proberen te krijgen en dan langzaam los wrikken, heb ik ook gedaan. Daarna eromheen alles afgeplakt en de achtergrond gespoten. Klaar is keesHelaas is bij mij het plastic niet echt mooi zwart. Zelf wil ik het VW logo chrome houden, dus alles overspuiten is ook niet echt wat. Zal het forum maar eens weer doorspitten naar ideeën
Dan is loshalen makkelijker volgens mij 4 schroeven en een stekker.En in plaats van het helemaal te demonteren, zoals @pigeon heeft gedaan (vond ik te veel moeite), kan je het VW embleem ook voorzichtig eraf klikken. Gewoon een dunne tool voorzichtig ertussen proberen te krijgen en dan langzaam los wrikken, heb ik ook gedaan. Daarna eromheen alles afgeplakt en de achtergrond gespoten. Klaar is kees
3Dan is loshalen makkelijker volgens mij 4 schroeven en een stekker.
Volgens de ANWB:Ik ben vandaag met mijn polo naar de garage geweest voor een onderhoudsbeurt. Hierbij bleken mijn voorste remblokken en remschijven goed versleten te zijn, dus ik heb die meteen maar laten vervangen. Nu heb ik mijn polo maar sinds afgelopen maart en er zelf nog geen 3000 kilometer mee gereden (gekocht met 68000 kilometer en nu net geen 71000) en hij kwam afgelopen oktober ook gewoon door de APK heen. Is het normaal dat mijn voorremmen in 4 jaar al aan vervanging toe zijn, of kan ik hieruit concluderen dat de vorige eigenaar iets minder 'netjes' dan mij heeft gereden? Overigens merk ik nu ik nieuwe remmen heb dat hij een stuk 'soepeler' tot stilstand komt zonder dat ik meer dan 10 procent van m'n rem in hoef te drukken.
70.000km is netjes voor remmerij hoor, ik rem de mijne er sneller doorheen hahaIk ben vandaag met mijn polo naar de garage geweest voor een onderhoudsbeurt. Hierbij bleken mijn voorste remblokken en remschijven goed versleten te zijn, dus ik heb die meteen maar laten vervangen. Nu heb ik mijn polo maar sinds afgelopen maart en er zelf nog geen 3000 kilometer mee gereden (gekocht met 68000 kilometer en nu net geen 71000) en hij kwam afgelopen oktober ook gewoon door de APK heen. Is het normaal dat mijn voorremmen in 4 jaar al aan vervanging toe zijn, of kan ik hieruit concluderen dat de vorige eigenaar iets minder 'netjes' dan mij heeft gereden? Overigens merk ik nu ik nieuwe remmen heb dat hij een stuk 'soepeler' tot stilstand komt zonder dat ik meer dan 10 procent van m'n rem in hoef te drukken.
Er zijn ook stickers in lakkleur te koop. Ik heb ze hier vandaan: https://kliimw.com/collections/vw-badge-insertsHelaas is bij mij het plastic niet echt mooi zwart. Zelf wil ik het VW logo chrome houden, dus alles overspuiten is ook niet echt wat. Zal het forum maar eens weer doorspitten naar ideeën
Of je zet de hele opener van een 6C in je 6R, glimmend zwart. (zelf ook gedaan)En in plaats van het helemaal te demonteren, zoals @pigeon heeft gedaan (vond ik te veel moeite), kan je het VW embleem ook voorzichtig eraf klikken. Gewoon een dunne tool voorzichtig ertussen proberen te krijgen en dan langzaam los wrikken, heb ik ook gedaan. Daarna eromheen alles afgeplakt en de achtergrond gespoten. Klaar is kees
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.