ik houd me in.Even een handwasje gedaan.
Scheerschuim aan de binnenkant van je ramen? Nog nooit van gehoord. Wel met mayonaise, dat helpt erg goed.Even de ramen aan de binnenkant met scheerschuim in gesmeerd en goed uit gepoetst tegen condens hopelijk werkt het...
Scheerschuim aan de binnenkant van je ramen? Nog nooit van gehoord. Wel met mayonaise, dat helpt erg goed.
Ik heb ze ook van Mazor Design en kreeg achter er ook niet heel af, maar denk je dat je deze er wel weer mooi af krijgt om de inlay te veranderen?Gisteravond de OEM logo's vervangen door zwarte logo's van Mazor Design (via Ebay.de).
Het logo aan de voorzijde was makkelijk te verwijderen, het logo aan de achterzijde was lastiger te verwijderen. Deze is helaas stuk gegaan.
Ik weet niet of ik de achterzijde nu mooi vind. Misschien dat ik een witte inlay ga plaatsen. Zodat het contrast er mooier uitkomt en de letters VW er mooier uitspatten.
Inderdaad helemaal mee eens maar wel de kleurEigenlijk gisteren...
Eens goed gewassen!
Manmanman wat is zwart een besmettelijke kleur (kan ik toch wel zeggen hoop ik?)
Maar hij blinkt weer!!!
Goed bedacht. Ben benieuwd naar het resultaat!Professionele spuitcabine op zolder. Spiegel kappen maar in LC7V spuiten, staat wel wat mooier!
Eindelijk sexyy beestie kunnen zien . Naast onze korte meet heeft Moze nu een achterruitrijcameraPablo zijn koplamp Folie en front lip wrap eraf laten halen afgelopen zaterdag. (nee niet eens zelf gedaan haha).
Hij is nu weer super clean en strak.
Plus! Nu zie ik teminste weer iets in het donker.
Zaterdag ook nog even kort gemeet met @Moes-Moze en @AliP
Wat was de reden?Pablo zijn koplamp Folie en front lip wrap eraf laten halen afgelopen zaterdag. (nee niet eens zelf gedaan haha).
Hij is nu weer super clean en strak.
Plus! Nu zie ik teminste weer iets in het donker.
Zaterdag ook nog even kort gemeet met @Moes-Moze en @AliP
Flink goeie upgrade ja!!Eindelijk sexyy beestie kunnen zien . Naast onze korte meet heeft Moze nu een achterruitrijcamera
Ik zag niks meer door die Folie aangezien het nu al om 14u donker isWat was de reden?
Ik zag niks meer door die Folie aangezien het nu al om 14u donker is
Woonde gij in canada of wa?Flink goeie upgrade ja!!
Ik zag niks meer door die Folie aangezien het nu al om 14u donker is
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.