Vol door de bagger gereden over polder weggetjes...
Volkswagen
Polo AW
2.0 GTI
Heel mooi!!!Golf mk5 GTI stoelen gingen er moeilijker in dan ik dacht. Twee volle dagen werk. Eerste keer met staal gewerkt. Nu nog Airbag connectors om solderen, hopelijk gaat dat makkelijker af!
Ze worden nog diep gereinigd de komende weken.
Haha, maar dit is gewoon van 1 ritje polder waarbij ik even vergat om een bepaalde route in deze tijd niet te nemen omdat ze op het land bezig zijn.Brent me op een idee; helemaal zo laten wrappen met een modder wrap
ja en dan zondag weer poetsen en maandag en dinsdag. zo een bende hiero op de weg haha. ik heb een betere invulling. lekker laten doenHeb je weer een mooie zaterdaginvulling dit weekend: auto poetsen
wel eerst de modder verwijderen!Heb je weer een mooie zaterdaginvulling dit weekend: auto poetsen
Precies zo ziet mijn Polo er ook uit nu. Leuk hè, in de polder wonen
Waarom? je moet toch altijd van grof naar fijn polijsten?wel eerst de modder verwijderen!
Helaas die ketting blijft toch een dingetje.Ikzelf heb vandaag 2 continental allseasoncontact banden laten plaatsen voor. (Achter nog 2X Bridgestone Turenza er300 zomerbanden, maar deze worden over een paar weken vervangen voor de zelfde conti’s).
Reden van het vervangen is dat aan de binnenkant het staal wat in een band verwerkt zit naar buiten kwam zetten+ de auto trok naar rechts, dus moest ook uitlijnen. Verder ook een bougie kabel laten vervangen omdat de auto schokte op een steady snelheid als de motor koud was. Beide problemen nu opgelost. Echter helaas wel te horen dat het vervangen van de ketting eraan zit te komen. Maar goed dan heb ik dat maar weer gehad.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.