Bij mij ben je voor €125 klaar voor een setje adapters + inleren voor je polo blue GT
Aanrader! Ik heb 'm de mijne laten inregelen en, naast alle uitleg die je erbij wil, krijg je een foutloos werkende led inrichting en een hele grote glimlach op je kopie als je naar huis rijdt.Bij mij ben je voor €125 klaar voor een setje adapters + inleren voor je polo blue GT
Goeie prijs... ga er over denkenBij mij ben je voor €125 klaar voor een setje adapters + inleren voor je polo blue GT
Geldt dit enkel voor auto's die al xenon hebben of ook voor die met H7?Bij mij ben je voor €125 klaar voor een setje adapters + inleren voor je polo blue GT
@guus6r Weet ik, alleen kijk ik niet zo uit om de helemaal dolgedraaide afschermkap van onderen weer vast te draaien en aangezien ik naar mijn ouders moet rijden om de ruimte te hebben om het te vervangen ben ik een beetje aan t twijfelen. Bij de 1.8T's zit die sensor niet zo lekker benaderbaar upstream. Als ie ook niet meteen los komt, moet ie heet gestookt worden en dat is mij persoonlijk al te veel gedoe
Is dit 16 inch? Staat ‘m goed!Winterbanden eronder (stalen velgen met een Action spuitbusje...)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.