Volkswagen
6c
1.2 TSI 90pk (130pk)
Nee heb dit niet zelf bedacht kwam dit hier tegen : https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/iichels-speeltje.9748/geinig idee van die verlichting in de kofferklep, zelf bedacht? hoe gedaan?
Ja gewoon bij de rest van de kabel door de rubberen slang naar de achterklep toeow oke, geinig, daarvoor heb je gewoon de kabels doorgelust?
Minimaal 500/600 euro, dit is dan zonder inleren, adapters. Tevens moet je opletten dat ze compleet zijn met lampen en modules.Wat kost zo'n setje Full leds ongeveer?
Hoeveel is het inbouwen van die bi-xenons denk je? Ik heb al koplamp sproeiers.Minimaal 500/600 euro, dit is dan zonder inleren, adapters. Tevens moet je opletten dat ze compleet zijn met lampen en modules.
heb wel een setje bi-xenons voor 550 euro met adapters, lampen en ballasten voor je
Bob is goed, ik laat mijn waggie daar ook wassen, alleen wel in Amsterdam.Vanmiddag tussen m'n afspraken door bij BOB Autowas Ijsselmonde geweest, redelijk nieuwe locatie nog. Daarna nog even uitgezogen. Enige wasstraat waar ik vanaf nu nog doorheen ga. Hij staat er weer blinkend bij!
Hij was al een paar weken helemaal mat van de modder hier. Blijkbaar is m'n Polo toch hoogglans zwart...
Koplampsproeiers is tegenwoordig geen eis meer bij xenon of led koplampen. Dit was vroeger wel zo.Hoeveel is het inbouwen van die bi-xenons denk je? Ik heb al koplamp sproeiers.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.