Na ontvangst van onderstaande teaser kan ik niet wachten op het nieuwe jaar..
VW
Polo AW
1.0 TSI 90PK
Kolere, jij bent er vroeg bij ik kom pas net tot leven..Eerste wasbeurt van 2021 was om 9:30 een feit!
Kinderen...Kolere, jij bent er vroeg bij ik kom pas net tot leven..
Nog een reden op m'n lijstje voor geen kinderen hahaKinderen...
prima, zeer tevreden. Levert niks op comfort in Maar de looks zijn beter.
Dat ziet er TOP uit mooi mooi , hoe is het rijgedrag nu.
Welke Polo?
Jij hebt ook het Sport Select onderstel dus en merkt geen verschil in comfort tijdens rijden of reed/rijdt je niet met de demping op de Sport stand?Vandaag de polo door lowering verlaagd 3,5cm. Zeer tevreden ,snel-goed-fijne gast.
Mooie shots, merk jij het ook op dat de Polo boven in het midden geen klok heeft, ten opzichte van een Golf, valt dit wellicht te coderen?Wat foto’s geschoten
Ja rijden met beide standen maar het comfort valt zeker niet tegen!!merk er niet heel veel van. Zeer tevredenJij hebt ook het Sport Select onderstel dus en merkt geen verschil in comfort tijdens rijden of reed/rijdt je niet met de demping op de Sport stand?
Fijn om te horen, dan ga ik het ook maar eens doen, heb je de Eibach Pro of Sportline-kit laten plaatsen?Ja rijden met beide standen maar het comfort valt zeker niet tegen!!merk er niet heel veel van. Zeer tevreden
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.