Ik ben voor de eibach sportline gegaan net en paar mm lager. Zeker doen!!!Fijn om te horen, dan ga ik het ook maar eens doen, heb je de Eibach Pro of Sportline-kit laten plaatsen?
Volkswagen
Polo aw
1.0 TSI 85 kw 116 pk dsg R-Line
Ik ben voor de eibach sportline gegaan net en paar mm lager. Zeker doen!!!Fijn om te horen, dan ga ik het ook maar eens doen, heb je de Eibach Pro of Sportline-kit laten plaatsen?
We gaan het meemaken! Het is het proberen waard (kosten €19,-). Mochten ze wel loslaten, dan zal de originele achterbumper bestellen.Hoop voor je dat ze een tijdje blijven zitten. Heb gehoord dat ze binnen een aantal weken weer loslaten.
Helaas is dat niet mogelijk begreep ik,Mooie shots, merk jij het ook op dat de Polo boven in het midden geen klok heeft, ten opzichte van een Golf, valt dit wellicht te coderen?
Paar parkersWe gaan het meemaken! Het is het proberen waard (kosten €19,-). Mochten ze wel loslaten, dan zal de originele achterbumper bestellen.
? Wat bedoel je?Paar parkers
Nee joh grapje.? Wat bedoel je?
Nee joh grapje.
wat Parkers in je bumper schroeven. Blijft dan wel vastzitten.
Ziet r mooi uit zo
Ik vermoed dat het gebruik van kwalitatief goede dubbelzijdige tape ipv de tape die er standaard op zit al een hoop zal schelenWe gaan het meemaken! Het is het proberen waard (kosten €19,-). Mochten ze wel loslaten, dan zal de originele achterbumper bestellen.
Achterbumper hoeft niet, enkel de diffuser.We gaan het meemaken! Het is het proberen waard (kosten €19,-). Mochten ze wel loslaten, dan zal de originele achterbumper bestellen.
Laat het eerst even zo zitten. Zit wel aardig vast! Als merk dat die beetje los begint te raken zal ik het eens proberen.Achterbumper hoeft niet, enkel de diffuser.
Ruitenkit doet wonderen, probeer het anders daar mee?
@JayS; ben ook even wezen google, maar kom nergens tegen dat deze al naar x-aantal weken loslaten. Alleen maar positieve verhalen. Heb even navraag gedaan bij het bedrijf, en het is waterbestendig tape.Hoop voor je dat ze een tijdje blijven zitten. Heb gehoord dat ze binnen een aantal weken weer loslaten.
Nou jaaaa, jij hebt gewoon een KKK auto, waar is zijn witte punt muts?Gisterochtend een laatste wasbeurt..
En s’middags de T-Roc op mijn tijdelijke thuisadres afgeleverd gekregen! De Polo is ret
Het is een 2021 model dat is voorzien van het vernieuwde infotainment systeem. Je kunt voor het scherm langs swipen om van radiostation te wisselen (volkomen nutteloos), DAB+ is nu standaard, maar het mooiste.. Apple CarPlay is draadloos! Wat heerlijk!
Vergeleken met de Polo heb ik nu 115 ipv 95PK en een zesde versnelling. Ondanks het zwaardere gewicht van de T-Roc is het verschil goed te merken.
Morgen komt er een set winterbanden onder en installeer ik de dashcam weer. Meer spannends ga ik er voorlopig niet mee doen
Mooie wagen! Hoorde laatst ook al iemand die een 115PK heeft, en aangaf dat het zeker een verschil is tov 95PK ondanks het zware gewicht!Gisterochtend een laatste wasbeurt..
En s’middags de T-Roc op mijn tijdelijke thuisadres afgeleverd gekregen! De Polo is ret
Het is een 2021 model dat is voorzien van het vernieuwde infotainment systeem. Je kunt voor het scherm langs swipen om van radiostation te wisselen (volkomen nutteloos), DAB+ is nu standaard, maar het mooiste.. Apple CarPlay is draadloos! Wat heerlijk!
Vergeleken met de Polo heb ik nu 115 ipv 95PK en een zesde versnelling. Ondanks het zwaardere gewicht van de T-Roc is het verschil goed te merken.
Morgen komt er een set winterbanden onder en installeer ik de dashcam weer. Meer spannends ga ik er voorlopig niet mee doen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.