Hou op zeg! Vooral nu Met al dat zout op de weg.Shadow Blue is net zo erg hoor
Volkswagen
Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk
|| Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!)
Hou op zeg! Vooral nu Met al dat zout op de weg.Shadow Blue is net zo erg hoor
Ik betwijfel hetShadow Blue is net zo erg hoor
Nu pas?Winterset gemonteerd
Dit had ik je vantevoren ook kunnen vertellen haha!Maar ffkes gewassen ....
Maar poeh poeh wat een rotkleur dat zwart!!!!
Werkelijk alles zie je r op. Zelfs na het wassen
Ik had me andere velgen nodig voor in me interieurNu pas?
Ik rij de laatste maanden zó ontzettend weinig dat ik deze keer niet de moeite heb genomen om mijn wintersetje er onder te leggen.
Dan blijft het nog steeds een rotkleur helaasDit had ik je vantevoren ook kunnen vertellen haha!
Na het wassen, altijd netjes afdrogen...
Kutter dan L041 zwart gaat niet in mijn beleving hahaWant?
? Jan deboevrie 6c!!!Ik had me andere velgen nodig voor in me interieur
Zeg dat! Het is mij in de afgelopen tijd ook opgevallen dat je alles er heel op zietShadow Blue is net zo erg hoor
Ik hoop voor je dat je iets onder de banden heb gelegd op de vloer...Ik had me andere velgen nodig voor in me interieur
Klinkt als ervaring...Ik hoop voor je dat je iets onder de banden heb gelegd op de vloer...
Anders krijg je een hele mooie cirkel op je laminaat die er niet meer uit gaat.
Vrouwlief was het er niet mee eens?Vanmorgen werd ik wakker en waren ze verdwenen.
Ze lagen ineens buiten
Die kon het wel hebben..... maar me dochters vonden het niet zoon strak plan....Vrouwlief was het er niet mee eens?
hahahahaik zie daar in de hoek ook een erg boos voetje
Ik weet wat het rubber van banden doet op beton ect.Klinkt als ervaring...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.