Die komt r zo niet doorheenZiet er dik uit!
Is dat overigens geen probleem met een keuring, dat je lampen getint zijn?
Ziet er heel mooi uit zijn de raam folie 5% licht doorlatend?Vandaag voorbumper chrome delete + wat blauwe delen zwart laten maken aka lookalike R-Line, ramen achter laten blinderen en de koplampen plus mistlampen laten tinten.
Koplampen laten tinten omdat mijn DRL 's avonds niet dimt en zo heeft men er net iets minder last van en het staat ook nog eens er mooi.
GROTE BLIJ!
Voor deze aanpassingen zag de voorkant er zo uit:
het is een lichte tint en verder geen idee, we gaan het zien, er rijden veel meer auto's rond met getinte koplampen, volgens mij.Ziet er dik uit!
Is dat overigens geen probleem met een keuring, dat je lampen getint zijn?
Zelfde als dat je geblindeerde ramen fabriek af zou nemen, weet niet precies hoeveel procent licht het doorlaat.Ziet er heel mooi uit zijn de raam folie 5% licht doorlatend?
Hebben je koplampen wel een E keurmerk? Zo niet, dan heb je ook nog kans dat je auto niet door de keuring komt, los van de folie die erop zit.Zelfde als dat je geblindeerde ramen fabriek af zou nemen, weet niet precies hoeveel procent licht het doorlaat.
hahaha, wat een positiviteit hier, ja dat heeft ie wel en zo niet, dan heb ik mijn originele koplampen nog, fiets ik er zo in.Hebben je koplampen wel een E keurmerk? Zo niet, dan heb je ook nog kans dat je auto niet door de keuring komt, los van de folie die erop zit.
Daar word niet naar gekeken met de Apk.Hebben je koplampen wel een E keurmerk? Zo niet, dan heb je ook nog kans dat je auto niet door de keuring komt, los van de folie die erop zit.
Zien we dan wel in april 2022.Daar word niet naar gekeken met de Apk.
Als het licht beeld en alle verlichting maar klopt volgens de regels.
Die folie is wel afkeur, lampen mogen niet beplakt of gespoten zijn.
Mja het staat wel dik
Tot die tijd er lekker van genietenZien we dan wel in april 2022.
Staat echt super gaaf, mooi hoor!!Vandaag voorbumper chrome delete + wat blauwe delen zwart laten maken aka lookalike R-Line, ramen achter laten blinderen en de koplampen plus mistlampen laten tinten.
Koplampen laten tinten omdat mijn DRL 's avonds niet dimt en zo heeft men er net iets minder last van en het staat ook nog eens er mooi.
GROTE BLIJ!
Voor deze aanpassingen zag de voorkant er zo uit:
Afkeur is het niet. Maar dat Vw embleem is niks zo (mijn mening)hahaha, wat een positiviteit hier, ja dat heeft ie wel en zo niet, dan heb ik mijn originele koplampen nog, fiets ik er zo in.
Iemand nog meer deprimerende mogelijkheden voor afkeuringen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.