Zo heb ik ook een reserve set koplampen liggen, perfecte oplossing
Dus 2 polo's, 1 voor de deur en 1 achter de deurIk heb al m'n onderdelen dubbel liggen
Dus je hebt 2 polo'sIk heb al m'n onderdelen dubbel liggen
Dubbel post door 2 personenDus je hebt 2 polo's
ik heb twee polo'sIk heb al m'n onderdelen dubbel liggen
Ik weet toevallig dat het nog klopt ookik heb twee polo's
Ik weet toevallig dat het ook nog klopt
Spuiten en folie is afkeur. Die regel is gekomen omdat doehetzelvers met een spuitbus zwarte verf zelf de lampen van hun Honda Civics gingen tonen na de eerste Fast & the Furious... Je lampen moeten wit of geel licht uitstralen en achter rood (ik weet niet of dit gemeten wordt qua helderheid en sterkte). Als ik jouw reactie lees, heb je je lampen niet laten spuiten of van folie laten voorzien, maar zijn het getinte aftermarket lampen. APK zal geen probleem zijn.Vandaag voorbumper chrome delete + wat blauwe delen zwart laten maken aka lookalike R-Line, ramen achter laten blinderen en de koplampen plus mistlampen laten tinten.
Koplampen laten tinten omdat mijn DRL 's avonds niet dimt en zo heeft men er net iets minder last van en het staat ook nog eens er mooi.
GROTE BLIJ!
Voor deze aanpassingen zag de voorkant er zo uit:
Zojuist een afspraak gemaakt voor inspectie. Zit nu ongeveer op 37.000KM, gaf aan dat linker achterdeur hendel soms blijft hangen na het openen, dat mijn Polo toch kraakt wanneer ik over drempels heen ga en dat de lakbescherming van mijn linker koplamp wat los laat.
Nu hopen dat er geen kosten bij komen. Vind een inspectie van 150€ toch best duur..
Jawel, ook de reden waarom ik de inspectie netjes uitvoer terwijl ik niet zo lang geleden mijn kleine beurt heb gehad. Het lijk mij allemaal garantie punten. Maarja je weet het nooit he.Geen garantie meer?
Zojuist een afspraak gemaakt voor inspectie. Zit nu ongeveer op 37.000KM, gaf aan dat linker achterdeur hendel soms blijft hangen na het openen, dat mijn Polo toch kraakt wanneer ik over drempels heen ga en dat de lakbescherming van mijn linker koplamp wat los laat.
Nu hopen dat er geen kosten bij komen. Vind een inspectie van 150€ toch best duur..
Ik geef de auto iedere week een keertje een rek en strek oefening. Voor de rest staat die stil in een verwarmde garage.Weer eens wat beweging gegeven. Was alweer 12 dagen geleden.
Het is inderdaad onnodig als je alleen kijkt naar de werkzaamheden die ze uitvoeren. Dat kan je inderdaad prima zelf en voor dat geld kan je nog veel meer zelf doen. Het enige aantrekkelijke aan een inspectie is dat het ook wordt genoteerd in het onderhoudsboekje wat voordelig is bij de verkoop. Als ik een auto koop en het onderhoudsboekje is nagenoeg leeg dan voel ik mij daar niet comfortabel bij.die inspectie is echt onnodig vind ik. Ze controleren enkele punten en dat voor 150 euro, afzetters. Heb deze dus maar overgeslagen. Voor dit bespaarde bedrag heb ik motorolie, remvloeistof, oliefilter, bougies, motorshampoo en nog wat dingetjes gekocht.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.