Vast dikke spijt van die GTI nu...Weg gebracht naar de VW garage voor de eerste beurt.
Een hele dikke Polo 1.0 MPI Comfortline, met handbak, mee terug
Vast dikke spijt van die GTI nu...Weg gebracht naar de VW garage voor de eerste beurt.
Een hele dikke Polo 1.0 MPI Comfortline, met handbak, mee terug
Ik heb nog nooit een auto gezien die een camera zonder pdc heeft? (Af fabriek dan)
Reed prima hoor!Vast dikke spijt van die GTI nu...
Afgelopen dinsdag deze inspectie ook gehad kwam met een beetje remvloeistof en een paar filtertjes toch nog €300 bij.Zojuist een afspraak gemaakt voor inspectie. Zit nu ongeveer op 37.000KM, gaf aan dat linker achterdeur hendel soms blijft hangen na het openen, dat mijn Polo toch kraakt wanneer ik over drempels heen ga en dat de lakbescherming van mijn linker koplamp wat los laat.
Nu hopen dat er geen kosten bij komen. Vind een inspectie van 150€ toch best duur..
Netjes!
Lekker bij winparts besteldNetjes!
Wel van ons buurlandje mag ik hopen?
mooie slippers ook, je weet dat het nog winter is?
Ah, ik koop dit soort dingen altijd in Duitsland.Lekker bij winparts besteld
Als ik naar buiten ga gaan de schoenen aan hoor haha. Binnen vind ik ze heerlijk lopen
Vond dit al spotgoedkoop eigenlijk totaalprijs was 120 euro voor de schijven en de keramische blokken, niet gekeken wat het op autodoc zou kosten.Ah, ik koop dit soort dingen altijd in Duitsland.
Dagje langer levertijd maar scheelt wel tov Nederland.
Voorbeeld, de verlagingsveren rond de 220/225 in NL, in Duitsland voor 142 incl verzenden.
Blijf een Nederlander eh
Check net ff de vering maar die is echt een stuk duurder.https://www.porza.nl/
Heeft vaak ook wel nette prijzen
Bijna 30 jaartjes eh.. begin een zuurpruim te wordenOuwe koopjesjagers
verre nice.
@Roon welke heb je geïnstalleerd? Heb je ook een link, wil er namelijk ook mee bezig maar er zijn zoveel, en moest je radio ook ingeleerd worden?Ik heb de zelfde camera nu meer als een jaar erop zitten. Ben er nog tevreden over.
Enkel hetzelfde probleem dat de hulplijnen traag mee bewegen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.