Achteruitrijcamera in logo geïnstalleerd. Toch iets langer mee bezig geweest dan verwacht.. (6 uur)
Bijlagen
Volkswagen
Polo BlueGT
1.4 TSI JD: 200pk en 340nm
Netjes. Welke heb je geïnstalleerd?Achteruitrijcamera in logo geïnstalleerd. Toch iets langer mee bezig geweest dan verwacht.. (6 uur)
Dat is dus tegenwoordig ook allemaal digitaal. Onderhoudsboekje is leeg maar als ik mijn Polo ooit weg doe zou ik zeggen kom maar mee naar de dealer als bewijs ofzo.Het is inderdaad onnodig als je alleen kijkt naar de werkzaamheden die ze uitvoeren. Dat kan je inderdaad prima zelf en voor dat geld kan je nog veel meer zelf doen. Het enige aantrekkelijke aan een inspectie is dat het ook wordt genoteerd in het onderhoudsboekje wat voordelig is bij de verkoop. Als ik een auto koop en het onderhoudsboekje is nagenoeg leeg dan voel ik mij daar niet comfortabel bij.
Aliexpress Fettoca, Sensor Dynamic. Had eerst de OBD Dynamic (hulp stuurlijnen op basis van stuuruitslag) maar de verkoper was niet in staat mij te verzekeren of ik de 2 CAN-bus kabels van de camera op de CAN-bus kabels van de radio kon aansluiten.Netjes. Welke heb je geïnstalleerd?
Ik heb de zelfde camera nu meer als een jaar erop zitten. Ben er nog tevreden over.Aliexpress Fettoca, Sensor Dynamic. Had eerst de OBD Dynamic (hulp stuurlijnen op basis van stuuruitslag) maar de verkoper was niet in staat mij te verzekeren of ik de 2 CAN-bus kabels van de camera op de CAN-bus kabels van de radio kon aansluiten.
Toen dus omgeruild voor de Sensor Dynamic. (stuurlijnen op basis van ingebouwde sensor in camera)
Achteraf op een ander forum gelezen dat ik de OBD Dynamic dus wel had kunnen gebruiken door de 2 CAN-kabels op de 2 van de radio aan te sluiten!
Overigens vind ik dat de rode "stop" lijn nog erg van de auto vandaan is. Ik heb zeker nog een halve meter naar het object achter me.
Ook reageren de hulp stuurlijnen wat traag.
Maar goed het werkt en mijn lijst met mods heb ik bijna volledig afgevinkt.
Andere vraag voor jullie:
Weet iemand hier toevallig of de grijs/zwarte inleg in de voorbumper van de Blue GT gedemonteerd kan worden zonder de gehele voorbumper te verwijderen?
Ik wil dit namelijk ook in hoogglans zwart gaan spuiten net als de grille.
Ja dat kan. Het is alleen wel een irritant werkje. Hard trekken vooral.Ik bedoel inderdaad de grill in de voorbumper tussen de mistlampen die ik niet heb
Dat is dus tegenwoordig ook allemaal digitaal. Onderhoudsboekje is leeg maar als ik mijn Polo ooit weg doe zou ik zeggen kom maar mee naar de dealer als bewijs ofzo.
Klopt facturen heb ik wel netjes Maar boekje is zo goed als leegFacturen?
Maar volgens mij kan de potentiële koper dit gewoon telefonisch opvragen bij de dealer.
Moet je alleen niet op zondag afspreken
Het gebruik van beide is pas echt heerlijkNice! Vele malen handiger dan sensoren.
Werken de sensoren samen met de camera?!Het gebruik van beide is pas echt heerlijk
Werken de sensoren samen met de camera?!
Dat klinkt interessant, heb nou namelijk alleen sensoren...
Zo, auto weer mogen ophalen.
Er is een update uitgevoerd aan de ABS pomp (redelijk wat codes die allemaal bij de GTI hoorde) die het "moooh" zouden moeten verhelpen. Reed net de garage binnen achteruit en het piepte nog als een gek Niets geholpen dus.
Gevraagd of ze de leasemaatschappij wilde vragen of de banden gewisseld konden worden (nu goedkope Bridgestones eronder) ivm mega slechte grip. De dealer had het gegooid op cuppen van de banden maar ze wilde er niets van hebben met nog ruim 4mm profiel. Als het onder de 2mm was mocht het gewisseld worden
Yes, die werken gewoon. Dus beeld en geluid samen. Kan ook nog switchen naar de sensoren afbeelding.Werken de sensoren samen met de camera?!
Dat klinkt interessant, heb nou namelijk alleen sensoren...
Ik heb er nooit op geletIk heb nog nooit een auto gezien die een camera zonder pdc heeft? (Af fabriek dan)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.