Een Inca Pro set binnengekregen voor de Polo van mn meissie en meteen maar ingebouwd. Kan ze de auto openen en sluiten zonder gebruik van de sleutel .
Tevens de remote van de radio aangepast, aangezien de versterker constante spanning kreeg en dus niet uit ging.
en helpt dat? Ik zit er aan te denken om dat ook voor mijn polo te doen (1.2i benzine)Gisteren de auto een brandstofadditief gegeven van Tunap!
Ligt er natuurlijk aan hoe goed je voorbereiding is. Mocht je geen klei & prep gebruiken is het makkelijk 6 maand. Doe je dat wel haal je zo 10 maand. Goede voorbereiding is het halve werk!Gisteren ff mijn polo in de fusso soft coat wax gezet. Fijn spul, water loopt er zo van af. Volgens de geleerden moet dit 12 maand blijven zitten,maar dat betwijfel ik. de tijd zal het uitwijzen.
Geen idee, slecht zal het niet zijn en ik hoef het maar te nemen op het werk [emoji12]en helpt dat? Ik zit er aan te denken om dat ook voor mijn polo te doen (1.2i benzine)
Inderdaad bijdehand maar ik had de auto een maand terug al helemaal geclayed dus het oppervlak van de lak was al glad en de auto staat bij mij niet onder de bomen dus ik clay hooguit 1 keer per jaar. Maar die Fusso is mooi spul.Ligt er natuurlijk aan hoe goed je voorbereiding is. Mocht je geen klei & prep gebruiken is het makkelijk 6 maand. Doe je dat wel haal je zo 10 maand. Goede voorbereiding is het halve werk!
En om vandaag lekker bijdehand te doen : Het merk is Soft99, de naam is Fusso (Coat).
Mij is verteld door detailers dat na het clayen, preppen ook belangrijk is. Hiermee ontvet je op een goede manier de auto. (Zo haal je resten weg van bijvoorbeeld polijsten, en klei "lubricant". Hierdoor haal je de standtijd erg omhoog. Maarja voor mij geld ook als de Fusso sealant 6 maand blijft zitten ben ik tevreden Ook aan te raden is : Soft99 Glaco. Voor de ramen. Boven ~50km per uur vliegen de waterdruppels eraf... Ideaal en niet al te duur... ( Ik heb het natuurlijk zelf ook)!Inderdaad bijdehand maar ik had de auto een maand terug al helemaal geclayed dus het oppervlak van de lak was al glad en de auto staat bij mij niet onder de bomen dus ik clay hooguit 1 keer per jaar. Maar die Fusso is mooi spul.
Gisteren de auto een brandstofadditief gegeven van Tunap!
http://nl.tunap.com/fileadmin/tunap...Eco_Concentraat_Benzine_MF97300200A_NL_PI.pdfKan je precies zeggen welke? Link?
http://nl.tunap.com/fileadmin/tunap...Eco_Concentraat_Benzine_MF97300200A_NL_PI.pdf
Ik heb de indruk dat motor toch stiller en rustiger loopt, vooral bij koude motor.
Het product is er inmiddels volledig door
Sorry voor mn late post, had geen mail gehad, dus nog niet gezien dat je gereageerd had!Enig idee of deze vergelijkbaar zijn met de setjes van JOM?
schandalig hoe die lampen afgeleverd werden. het leek wel of ze onder een auto waren gekomen. Maar goed je krijgt twee nieuwe, heb je er twee op voorraadLED HB4 lampen besteld, kwamen beide kapot binnen Gelukkig zit ik zelf in de elektronica en heb ze gefixt! Bericht naar leverancier gestuurd en die stuurt 2 nieuwe op in betere verpakking! Resultaat: Mooi witte mistlampen! Iemand nog goed adres voor achteruitrijlicht in led?
Verpakking was gewoon slecht waardoor ze beide afgebroken waren. Ook is er weinig van het plastic over. Maar na zo'n dag als vandaag kwam ik er nu achter dat ik opeens vocht in beide mistlampen heb... Kan dit door de lampen komen?schanda
schandalig hoe die lampen afgeleverd werden. het leek wel of ze onder een auto waren gekomen. Maar goed je krijgt twee nieuwe, heb je er twee op voorraad
het kan zijn dat het vocht nog wegtrekt maar kan ook door de lampen komen omdat die voetjes kapot waren en die zijn opnieuw gelijmd neem ik aan en dat daar vocht door heen komt.Verpakking was gewoon slecht waardoor ze beide afgebroken waren. Ook is er weinig van het plastic over. Maar na zo'n dag als vandaag kwam ik er nu achter dat ik opeens vocht in beide mistlampen heb... Kan dit door de lampen komen?
het kan zijn dat het vocht nog wegtrekt maar kan ook door de lampen komen omdat die voetjes kapot waren en die zijn opnieuw gelijmd neem ik aan en dat daar vocht door heen komt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.