Waarom?
Mis mijn oude wagen te erg!Waarom?
Ja apart verhaal, kwamen er achter dat alleen op dr achterkant zat en dat de dop ontbreekt. Dus dacht mis de dop en 2 bouten beter nieuwe set danWas dat niet standaard? Bij mij wel namelijk
Kon je geen horizontale wasstraat vinden?
Kon je geen horizontale wasstraat vinden?
Waar zit de roetfilter als ik vragen mag ? En is deze zelf te vervangen ?EGR klep vandaag vervangen van de polo. Reed laatste tijd meer in noodloop dan normaal.
Gelukkig moet dat niet jaarlijks gedaan worden, een 4tal uurtjes aan bezig geweest.
Cardan (aandrijfas? Sorry ken de nederlandse benamingen niet ) eruit halen, roetfilter loszetten en dan heb je nog amper plaats om overal bij te komen.
Weet dat bij vw ze het subframe en roetfilter compleet uithalen mar daar had ik niet zoveel zin in.
Achter het motorblok. Het is te doen als je een brug hebt want je moet het subframe verwijderen.Waar zit de roetfilter als ik vragen mag ? En is deze zelf te vervangen ?
Golf 1 CabrioEn dat is een??
Herken het helaas.
Is het moeilijk, automagische inklappende buitenspiegels monteren?Viel het mee? Krijg de spullen morgen binnen en ga dit samen met klapperende spiegels in één keer monteren, ooit, als het droog blijft.
gewoon even de 4 schroeven van de stoel loshalen en voorover kantelen helpt al een boel. meteen even de stofzuiger er doorheen drukkenVandaag me vingers bijna de kreukels in geholpen met voetverlichting onder de bestuurdersstoel inbouwen, man wat krap en stroef. Helpt natuurlijk ook niet dat me linkerhand wat dikker is na een akkefietje met een wegmisbruiker, wel gewonnen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.