Ook op de i aan de achterkant lijkt linksonder de dip al beschadigd te zijn.
Voorkant is echt totaal niet mooi gedaan idd. Ik zou gelijk m'n geld terugvragen of goed werk opeisen.De voorkant en achtkant chroom letters zwart laten dippen door www.rbdip.nl
Magneet geprobeerd? Of tape om je hand (plakkant naar buiten ) en ff je vloer en stoelen langs.Hahaha, tsja......
Zoals je ziet zit er een veertje voor.
Je raad het al... doordat ik het losmaakte, veerde dat plaatje de lucht in en nu is die spoorloos verdwenen. Hij moet wel ergens liggen, maar ik heb ruim een half uur gezocht zonder succes, dus nu heb ik het opgegeven
Haha nee dat niet, heb echt goed gezocht, zelfs onder de matten, maar hij is nergens te bekennen.Magneet geprobeerd? Of tape om je hand (plakkant naar buiten ) en ff je vloer en stoelen langs.
Je weet maar nooit.
Dan moet over dat lampje 21% belasting betaald worden. Ali kan dat al vooraf in rekening brengen aan jou. Dat zijn dan afspraken die Ali maakt met de douane. Het kan ook dat het achteraf betaald moet worden door jou. Dan krijg je een Ideal betaallink van PostNL en wordt je pakket vrijgegeven. Hierover zijn PostNL, Ali en de douane nog in gesprek. Waarschijnlijk wordt het dat een combi van de 1e en een 3e constructie dat PostNL het betaald voor jou en dit via Ali terugkrijgt. Ali brengt het al in rekening aan jou.Toevallig hierover gehad gisteren met mijn vrouw. Hoe gaan ze dit controleren / btw innen? China/ ali gaat echt niet meewerken met NL.
Stel je koopt een lampje (5 euro). Komt aan in NL.... en dan? Hoe kan wordt de btw betaald/geïnd?
Het scheelt dat ik niks heb betaaldVoorkant is echt totaal niet mooi gedaan idd. Ik zou gelijk m'n geld terugvragen of goed werk opeisen.
Gelukkig. Zitten druipers op, te dicht erop gespoten of te dikke laag aangebracht.Het scheelt dat ik niks heb betaald
En reclame voor het desbetreffende “bedrijf” is het ook niet hahaHet scheelt dat ik niks heb betaald
Vanmiddag op rammeltjes jacht geweest... ik heb een rammeltje in de lijst van het panoramadak zitten. Wanneer ik hier mn hand op leg is het weg, hier is wel wat voor te verzinnen met een rubber oid, daarnaast heb ik een rammel in mn dashboard, bij normaal rij gedrag hoor ik het soms in de sportstand rammelt mij t halve dash los lijkt het wel tussen de 3500 en de 5000 toeren is het t ergste.. iemand hier al eens het dashboard los gehad? Op het moment verziekt dit wel mn rijplezier.. als troost vanmiddag ook maar een turboback nonresonated milltek uitlaatje besteld..
Beste oplossing ,milltek uitlaat dan hoor je het rammeltjes ook niet meer!!Vanmiddag op rammeltjes jacht geweest... ik heb een rammeltje in de lijst van het panoramadak zitten. Wanneer ik hier mn hand op leg is het weg, hier is wel wat voor te verzinnen met een rubber oid, daarnaast heb ik een rammel in mn dashboard, bij normaal rij gedrag hoor ik het soms in de sportstand rammelt mij t halve dash los lijkt het wel tussen de 3500 en de 5000 toeren is het t ergste.. iemand hier al eens het dashboard los gehad? Op het moment verziekt dit wel mn rijplezier.. als troost vanmiddag ook maar een turboback nonresonated milltek uitlaatje besteld..
We denken het zelfde! Ha,haStoppen met ergeren, als die Milltek eronder zit dan hoor je de pano en dashboard echt niet meer
Hahaha hoop het, maar zonder gein die rammeltjes word er gek van, verziekt de fun wel een beetje, ben daar misschien niet makkelijkste in maar t is best heftig bij mij..Stoppen met ergeren, als die Milltek eronder zit dan hoor je de pano en dashboard echt niet meer
Beste oplossing ,milltek uitlaat dan hoor je het rammeltjes ook niet meer!!
Is gewoon 17 inch replica golf 7rIs dat 20” ?? Ziet er wel heel dik uit!!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.