Weer eens een keertje uitgelaten... Arm beestje staat zo veel stil tegenwoording.
Zo te zien is de achterschijf/klauw situatie hetzelfde bij de 9n als bij de 6c. Heb jij die metalen clipjes gebruikt die je bij je blokken krijgt?? Ik heb een tijdje terug mijn achterblokken en schijven vervangen alleen heb ik toen niet die clipjes gemonteerd omdat ze niet (goed) pastte en ze er af-fabriek dus ook niet op zaten. Alleen maken mijj achterblokken nu dus een beetje geluid bij remmen op de snelweg, ondanks dat ik alles goed in het keramisch vet heb gezet. Misschien moeten dus toch die clipjes ertussen.
Als ik het goed heb heeft hij het via https://www.instagram.com/cmcustomsnl/ laten doen.waar laten doen? wat een prachtwiel zo!!
Lekker bezigJa hoor, de Polo is weer goedgekeurd
Wat houdt je tegen!Ik word zo hebberig van dit soort foto's
Ja dat laatste is momenteel wel wat duurder ..Vind de prijs van ca. €850,- (??) net wat te gortig want probeer ook nog een PS5 te scoren
ik doe het ook wel voor iets minder dan 850 euro hoor, setje LED inbouwen en ik heb wel voorraadVind de prijs van ca. €850,- (??) net wat te gortig want probeer ook nog een PS5 te scoren
Lastige keuzes...Vind de prijs van ca. €850,- (??) net wat te gortig want probeer ook nog een PS5 te scoren
Is aftermarket dus gaat niet op denk ikAls je nou achter led inbouwt, is het dan ook nog wijs om dat bij je verzekeringsmaatschappij aan te geven i.v.m dekking bij diefstal van die dingen?
HEEEEL ERGIk heb een PS5, jaloers?
Sommige verzekeringen kan je opbellen en aangeven dat je extra accessoires hebt ingebouwd, daar kan je je voor bijverzekeren, maar je raad het al, daar betaal je extra voor.Als je nou achteraf led inbouwt, is het dan ook nog wijs om dat bij je verzekeringsmaatschappij aan te geven i.v.m dekking bij diefstal van die dingen?
Dat had ik dus ook.. alleen de milltek turboback was wel uit voorraad leverbaarVind de prijs van ca. €850,- (??) net wat te gortig want probeer ook nog een PS5 te scoren
Hebben jullie even?
eerst even een fototje uiteraard.
Inmiddels een hoop gedaan dus hierbij de lijst met uiteraard bijgevoegd de beunfoto's en even getest met bio ethanol hoe hard ie kan.
extra foto's op aanvraag ik zal vast nog wel wat vergeten zijn!
Te installeren:
Sportpedalen
R line spoiler
R line diffuser plastic
Front lip splitter
Chrome delete voorkant
Oem badge sticker naar zwart
Remlicht sticker honeycomb
Borbet Y 18 inch
Instaplijsten
Neon wire
Koplampen smoken
Trein Toeter
Sharkfin antenne
Al gedaan:
Chip naar 135pk
Luchtfilter vervangen voor K&N
Lichtbar geplaatst in de voorkant
Ledstrips gemonteerd onder de auto
Neon wire ambient verlichting in dashboard tussen de rubbers
Alieexpres gasveren onder de motorkap
Dimlicht vervangen voor xenon
Grootlicht vervangen voor led
Koplampen hoger gezet
Met een alieexpres vagcom needle sweep en bijtankhoeveelheid geactiveerd
Binnenverlichting + kofferbak vervangen voor witte led
Binnenverlichting achterin vervangen voor rode led
Voor en achter voetverlichting
Leren matten van ome ali voor en achter
Stickers uiteraard
Ramen geblindeerd
Achterruitrij lamp vervangen
Self leveling center caps voor de wielen
mistlampen naar led
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.