Is dit een sneeuwschuiver grapje zekerJij rijdt in de winter alleen vooruit?
Is dit een sneeuwschuiver grapje zekerJij rijdt in de winter alleen vooruit?
Meer dat ik dacht, je banden kunnen die wielkasten niet uit, maar goed punt! Je kunt je inderdaad zo aanmelden bij Rijkswaterstaat!Is dit een sneeuwschuiver grapje zeker
Werk je in België?Ondanks dat de tank nog voor 3/4 vol zat toch maar even afgetopt met echte Belgische Euro98. Onder het mom, als je er toch bent...
Vandaag de klapperende spiegels van @R.v.B gefixt en omdat ik toch bezig was. meteen de PDC van R.v.B. junior gefixt (lees: het geklungel van een ander bedrijf opgelost). Dus nu heeft de een weer PDC en de ander z'n spiegels klappen nu mooi in als die op slot gaat.
Neen.Werk je in België?
Gekke vraag. Maar kwam je België dan zomaar in?Neen.
Je bent een schatVandaag de klapperende spiegels van @R.v.B gefixt en omdat ik toch bezig was. meteen de PDC van R.v.B. junior gefixt (lees: het geklungel van een ander bedrijf opgelost). Dus nu heeft de een weer PDC en de ander z'n spiegels klappen nu mooi in als die op slot gaat.
Ik was gisteren ook in België.Gekke vraag. Maar kwam je België dan zomaar in?
Echt nodig ook....Ik was gisteren ook in België.
0.0 controle.
Zelfs nog ff wezen winkelen.
Best vreemd ineens
Zeker.Echt nodig ook....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.