wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik heb exact hetzelfde euvel maar wilt de mijne niet open. Dat is iets minder vervelend.
Na de ijzel van vorige week merkte ik dat de deur niet open ging.
Na een lang stuk rijden, en alles ontdooien werkte het weer. Als het weer wat warmer is gaat er een spuit wd40 in.
Morgen maar even warmpoken dan, kijken wat het doet

Heb ik eigenlijk gisteren al gedaan, onze spullen in 2e garage zo verdeelt over beide garages dat ook de Polo binnen kan staan normaal staat alleen de GTI binnen, maar met dit weer en wonende aan een pekel/schuif route is t wel lekker als Polo ook binnen slaapt. En ook geen kans op kinderwanten met gespen, zand ed over m’n dak en motorkap.

Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 
Zoals denk ik vele, de hele dag in de sneeuw spelen, heeeeeeeeerlijk!!

Helaas zat ik 4x vast, waarvan 2x zo vast dat duwen geen zin had, dat er een trekauto aan te pas moest komen haha. En... 50 Meter voor m'n huis, muurvast op de 80weg.

Ook nog wat plaatjes geschoten :)

20210207_114031.jpgScreenshot_20210207-231919_Lightroom.jpgScreenshot_20210207-231814_Gallery.jpg

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ik moet zeggen dat er hier in Rijswijk (Den Haag) best veel sneeuw ligt. Maar met de winterbandjes ging t eigenlijk prima gisteren. Wel hilarisch om zoveel mensen met zomerbanden te zien ploeteren op mini drempels of viaducten en tunnels. Blijf dan thuis met zomerbanden. Buiten het feit dat je niet wegkomt kan je natuurlijk ook niet remmen als het nodig is.

Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Gekke vraag. Maar kwam je België dan zomaar in?
Ja hoor, geen enkel probleem. Je moet een 'Verklaring van eer' downloaden en eerlijk invullen/ondertekenen. De grenzen zijn ook gewoon open alleen let de politie wel extra op o.a. gele kentekens. Dus je kan onderweg nog steeds gecontroleerd worden. Heb echter geen politie gezien.
Maar ik mocht het ook want 1. ik woon in een grensprovincie (als je uit b.v. Amsterdam komt dan mag je niet de grens over) en 2. ik kan aantonen dat ik geregeld naar België ga dus dat het onderdeel is van mijn normale leven.

Ik was gisteren ook in België.
0.0 controle.
Zelfs nog ff wezen winkelen.
Best vreemd ineens
Kijk, dat winkelen doe ik dan niet. Dat wil zeggen, ik ga niet naar een winkel die in NL gesloten is. Dat mag officieel ook niet. Het was even erin en er uit. Max. 30 minuten.

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Thopolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!