Mooie velgen!
lang geleden dat mn auto er zo strak uitzag.De polo staat al sinds vorige vrijdag in de garage van de buurtsuper. Gisteren even wezen kijken en hij staat er nog strak bij. Ik denk dat hij pas volgende week vrijdag de garage weer uit mag
Dit is hoe het water is binnen gekomen, grootste gedeelte is inderdaad via de ontwateringsgaten eruit gelopen, maar een ander gedeelte is via de bekabeling (lekker veilig, yes) via de kofferbakbekleding de kofferbak zelf in gelopen.Weet je zeker dat dit via de achterlichten binnenkomt? Op een 6R/6C zou het dan alsnog via de ontwateringsgaten eruit moeten gaan.
Klopt, echter de bevestiging linksboven (buitenkant van de lamp) was afgebroken, waardoor de lamp als het ware naar buiten hing. Daarbij komt ook dat het geen originele lamp was die uit 2 delen bestaat, maar een aftermarket model met maar 1 deelhoort er niet een schuimrubber randje tussen de lamp en de carosserie te zitten?
Wat een vieze bibs...
Haha, als de sneeuw weg is haal ik er een doekje langsWat een vieze bibs...
47 / 20A. Mijn idee.Zekering 46 of 47 uit m'n hoofd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.