Ooit van koplampsproeiers gehoordDag 7 op een rij dat ik mijn auto heb schoongespoten, als er iets is waar ik allergisch voor ben is het pekel en al helemaal op mn nieuwe led koplampen
Deze lampen zijn geretrofit zoals je weet, dus ik heb geen koplampsproeiers. En om die nutteloze dingen nou te gaan retrofitten.... steek nog liever mn geld in brand denk ikOoit van koplampsproeiers gehoord
Dag 7 op een rij dat ik mijn auto heb schoongespoten, als er iets is waar ik allergisch voor ben is het pekel en al helemaal op mn nieuwe led koplampen
Uh... het.... zit er op.... dus.... ik wil het.... er vanaf halen.....wat kan er gebeuren met led koplampen en pekel?
En uitslag in mijn nek@BlackDiesel krijgt gewoon een beetje jeuk overal, als z'n auto vies is.
@BlackDiesel krijgt gewoon een beetje jeuk overal, als z'n auto vies is.
Ik vind dit altijd wel mooi. Waarschijnlijk staat het beter als ie goed schoon is en alles eromheen dezelfde kleur witNiet vandaag, maar gisteravond... een witte insert achter het logo geplaatst. Hij was eerst zwart. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Zwart vond ik te zwart. Misschien dat ik ooit wel de originele (nieuwe versie) van de emblemen ga plaatsen.
Even wat recht getrokken zodat het beter verkoopt.. terwijl die zo krom als een hoepel isNiets gedaan maar een schokkende ontdeking... hoe het te werk gaat in de schadeautos wereld.
Hoe de auto er uit zag ten tijde van het ongeval: https://www.instagram.com/p/CFPIlO8B2-l/
Hoe de auto er nu uit ziet voor de verkoop: https://www.schadeautos.nl/nl/schad...-polo-gti-2-0-tsi-200pk-dsg6-extras/o/1273140
Wat een oplichters zeg bah! anderen opzadelen met die rotzooi, hoe die nou te koop staat denk je heel simpel beetje richt werk en plaatwerk. Achteras geraakt....Even wat recht getrokken zodat het beter verkoopt.. terwijl die zo krom als een hoepel is
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.