wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Oef, wat heb ik gedaan? Heb de deur open gekregen (zonder moeite en slot was inmiddels ook alweer ontdooit) en de handrem (die ik heel stom er op had gezet) los gedaan. Ow, daarna de deur weer (af)gesloten. Ben kapot joh. Stick Out Tongue

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Haha
Waarderingen: Sal en Robin
Niet vandaag, maar gisteravond... een witte insert achter het logo geplaatst. Hij was eerst zwart. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Zwart vond ik te zwart. Misschien dat ik ooit wel de originele (nieuwe versie) van de emblemen ga plaatsen.

Bijlagen

• IMG_2066.jpeg
    IMG_2066.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 48
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
rY0Mqk5.mp4

• Leuk
  • Wow
Waarderingen: VeroniqueD en kawazxr
Niet vandaag, maar gisteravond... een witte insert achter het logo geplaatst. Hij was eerst zwart. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Zwart vond ik te zwart. Misschien dat ik ooit wel de originele (nieuwe versie) van de emblemen ga plaatsen.
Ik vind dit altijd wel mooi. Waarschijnlijk staat het beter als ie goed schoon is en alles eromheen dezelfde kleur wit Stick Out Tongue

Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!