wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Nagedacht wat ik wil doen met de Polo.
Originele hoogte is gewoon net te hoog.

Ik ga de bilstein dempers vervangen door originele en de auto verlagen dmv eibach pro kit.
Hier komt bij dat ik andere toplagers ga monteren omdat deze bonken en kraken, voordeel van deze nieuwe toplagers is dat deze 10mm verlagen:p.

Achter monteer ik andere rubbers bovenop de veer welke ongeveer 10mm platter zijn.

De eibach heeft al onder de Polo gezeten en verlaagde toen 3,5cm voor en achter.

Rondom verlaag ik de polo dus 4/4,5cm.
Ook krijgt de Polo een grote beurt, en vervang ik de stabilisator rubbers en koppelstangen.

Zoals denk ik vele, de hele dag in de sneeuw spelen, heeeeeeeeerlijk!!

Helaas zat ik 4x vast, waarvan 2x zo vast dat duwen geen zin had, dat er een trekauto aan te pas moest komen haha. En... 50 Meter voor m'n huis, muurvast op de 80weg.

Ook nog wat plaatjes geschoten :)

20210207_114031.jpgScreenshot_20210207-231919_Lightroom.jpgScreenshot_20210207-231814_Gallery.jpg
Lijkt mij wel in de duinen

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Lang geleden dat ik iets anders heb gedaan dan wassen. Zondag de 6C koplampen van @BlackDiesel monteren. Zit aftermarket led in maar supernetjes! Mijn eigen H7 voor de APK bewaren :) Foto ter herinnering hoe mijnes er ookalweer uitziet :p

Bijlagen

• CD8325D2-7BDA-4B10-BDEF-D5A5C3375851.jpeg
    CD8325D2-7BDA-4B10-BDEF-D5A5C3375851.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 31
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
Lang geleden dat ik iets anders heb gedaan dan wassen. Zondag de 6C koplampen van @BlackDiesel monteren. Zit aftermarket led in maar supernetjes! Mijn eigen H7 voor de APK bewaren :) Foto ter herinnering hoe mijnes er ookalweer uitziet Stick Out Tongue
Met het lichtbeeld van die ledlampen kom je gewoon door de APK maat. Lichtbeeld is perfect. Als je je units weer gaat tinten is het wel APK afkeur.

Polo  6c  Verkocht 
Met het lichtbeeld van die ledlampen kom je gewoon door de APK maat. Lichtbeeld is perfect. Als je je units weer gaat tinten is het wel APK afkeur.
Als iemand die zowel ledjes als OEM ledjes heeft gedaan... De OEM is zo veel beter op alle vlakken. Beter lichtbeelt, mooiere "straal" en geen gezeik met strooilicht. APK zonder issues.

Nagedacht wat ik wil doen met de Polo.
Originele hoogte is gewoon net te hoog.

Ik ga de bilstein dempers vervangen door originele en de auto verlagen dmv eibach pro kit.
Hier komt bij dat ik andere toplagers ga monteren omdat deze bonken en kraken, voordeel van deze nieuwe toplagers is dat deze 10mm verlagenStick Out Tongue.

Achter monteer ik andere rubbers bovenop de veer welke ongeveer 10mm platter zijn.

De eibach heeft al onder de Polo gezeten en verlaagde toen 3,5cm voor en achter.

Rondom verlaag ik de polo dus 4/4,5cm.
Ook krijgt de Polo een grote beurt, en vervang ik de stabilisator rubbers en koppelstangen.
Ik zag op mp een nieuwe set billstein b4+eibach pro kit set voor 400 eu. Weet niet wat je normaal voor zoiwts betaald?

Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!