Volkswagen
Polo aw
1.0 TSI 85 kw 116 pk dsg R-Line
Led koplampen maken de Polo echt af.
Mijn koplampen voor jouw velgen? @joosspekloos , ik krijg toch wel korting op een tweede set?Lang geleden dat ik iets anders heb gedaan dan wassen. Zondag de 6C koplampen van @BlackDiesel monteren. Zit aftermarket led in maar supernetjes! Mijn eigen H7 voor de APK bewaren Foto ter herinnering hoe mijnes er ookalweer uitziet
Met het lichtbeeld van die ledlampen kom je gewoon door de APK maat. Lichtbeeld is perfect. Als je je units weer gaat tinten is het wel APK afkeur.Lang geleden dat ik iets anders heb gedaan dan wassen. Zondag de 6C koplampen van @BlackDiesel monteren. Zit aftermarket led in maar supernetjes! Mijn eigen H7 voor de APK bewaren Foto ter herinnering hoe mijnes er ookalweer uitziet
Als iemand die zowel ledjes als OEM ledjes heeft gedaan... De OEM is zo veel beter op alle vlakken. Beter lichtbeelt, mooiere "straal" en geen gezeik met strooilicht. APK zonder issues.Met het lichtbeeld van die ledlampen kom je gewoon door de APK maat. Lichtbeeld is perfect. Als je je units weer gaat tinten is het wel APK afkeur.
Apk is ook geen probleem met aftermarket ledpitjes hoor. Zolang je weet wat je inbouwt en het goed doet.Als iemand die zowel ledjes als OEM ledjes heeft gedaan... De OEM is zo veel beter op alle vlakken. Beter lichtbeelt, mooiere "straal" en geen gezeik met strooilicht. APK zonder issues.
Ik heb niet veel geluk gehad met Ali shit... Stooilicht overal! Erg blij met de OEM LED's die ik nu heb.Apk is ook geen probleem met aftermarket ledpitjes hoor. Zolang je weet wat je inbouwt en het goed doet.
Dat snap ik! Ik ook hoor. Heb het vooral voor de DRL gedaan, lichtbeeld/opbrengst/kleur is zowat exact wat ik met die ali ledjes ook had. Prima dusIk heb niet veek geluk gehad met Ali shit... Stooilicht overal! Erg blij met de OEM LED's die ik nu heb.
Ik heb nog een setje Ali mistlampjes (bochtverlichting) liggen... misschien heb ik daar nog iets aan? Ik weet niet wat de APK eisen zijn bij de mistlamp-en...Dat snap ik! Ik ook hoor. Heb het vooral voor de DRL gedaan, lichtbeeld/opbrengst/kleur is zowat exact wat ik met die ali ledjes ook had. Prima dus
Ligt aan je lampjes, als je strooilicht echt overdreven is zullen ze miss moeilijk gaan doenIk heb nog een setje Ali mistlampjes (bochtverlichting) liggen... misschien heb ik daar nog iets aan? Ik weet niet wat de APK eisen zijn bij de mistlamp-en...
Koop eerst maar een eerste set bij mij, praten we dan wel verderMijn koplampen voor jouw velgen? @joosspekloos , ik krijg toch wel korting op een tweede set?
Mooie velgen.
Je rijdt zuiniger dan mijn 1.4tdi..
Ik zag op mp een nieuwe set billstein b4+eibach pro kit set voor 400 eu. Weet niet wat je normaal voor zoiwts betaald?Nagedacht wat ik wil doen met de Polo.
Originele hoogte is gewoon net te hoog.
Ik ga de bilstein dempers vervangen door originele en de auto verlagen dmv eibach pro kit.
Hier komt bij dat ik andere toplagers ga monteren omdat deze bonken en kraken, voordeel van deze nieuwe toplagers is dat deze 10mm verlagen.
Achter monteer ik andere rubbers bovenop de veer welke ongeveer 10mm platter zijn.
De eibach heeft al onder de Polo gezeten en verlaagde toen 3,5cm voor en achter.
Rondom verlaag ik de polo dus 4/4,5cm.
Ook krijgt de Polo een grote beurt, en vervang ik de stabilisator rubbers en koppelstangen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.