wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag naar @joosspekloos geweest voor een upgrade van mijn lichtunits.. Thuisgekomen met een setje full-LED koplampen, bedankt!
@FFA ze staan prima bij blue silk hoor! ;)

20210220_132550.jpg
20210220_132600.jpg
20210220_132607.jpg
Ai ai ai zo mooi dit!
Ik zat ook te twijfelen om deze koplampen te nemen, maar helaas kreeg ik vandaag de envelop door de bus voor de gemeentelijke belastingen... Gaan we dus toch maar niet doen:tearsofjoy:

Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Teun
Dakspoiler geplaatst, remtrommels gespoten, en de zomerwielen weer gemonteerd. Remklauwen gebeurd een andere keer.

Bijlagen

• 20210220_150248.jpg
    20210220_150248.jpg
    962.3 KB · Weergaven: 38
  • 20210220_150050.jpg
    20210220_150050.jpg
    563.5 KB · Weergaven: 40
  • IMG-20210220-WA0003.jpeg
    IMG-20210220-WA0003.jpeg
    349.3 KB · Weergaven: 37
  • 20210220_131233.jpg
    20210220_131233.jpg
    1 MB · Weergaven: 40
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Highline 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Nagedacht wat ik wil doen met de Polo.
Originele hoogte is gewoon net te hoog.

Ik ga de bilstein dempers vervangen door originele en de auto verlagen dmv eibach pro kit.
Hier komt bij dat ik andere toplagers ga monteren omdat deze bonken en kraken, voordeel van deze nieuwe toplagers is dat deze 10mm verlagenStick Out Tongue.

Achter monteer ik andere rubbers bovenop de veer welke ongeveer 10mm platter zijn.

De eibach heeft al onder de Polo gezeten en verlaagde toen 3,5cm voor en achter.

Rondom verlaag ik de polo dus 4/4,5cm.
Ook krijgt de Polo een grote beurt, en vervang ik de stabilisator rubbers en koppelstangen.
Da’s lekker! Welke toplagers heb je besteld?

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Planning voor vanavond, auto wassen.
Helaas kids iets later naar bed, dus iets later weg.
20:15 Bij de wasboxen, dus lekker aan de gang als gewoonlijk, oordopjes in, Spotify aan met Corey Taylor live. Even verderop een vijftal gasten bij elkaar, best.

Halverwege kijk ik op, 2 politie auto's en de jongens in gesprek met de agenten, ook best.
Ik ga door, agenten gaan weg zonder enige handhaving terwijl de jongens met zijn drieën op een motorkap zaten, nog steeds prima.

Auto is schoon, shit tis 21:15, gauw naar huis.
Ik rij naar huis, zie in de verte 2 achterlichten en opeens remmen, op een rechte weg zonder afslagen. Zal toch niet? Dus wel, oom agent, keert om en rijdt terug naar een kruising waar ik rechtsaf moet, wacht netjes bij tot ik afsla. Dus na nog geen 10 meter stop politie aan en komt naast me staan. Raam open, avond, avond, kijkt op zijn horloge en ik zeg ja ik ben fout. Komt dat? Auto wassen en tijd vergeten, sorry. Maar dat kon je weten want je zag me net staan. Oh was jij dat, ja dat was, terwijl die vijf jongens geen boete oid kregen. Meneer, moet u nog ver, nee hier om de hoek, fijne avond meneer, zelfde :mrgreen:

Niks gedaan aan de polo vandaag maar wel een nieuwe vraag ‍:smile:
het valt mij op dat m’n climate control ‘zichzelf’ regelt zonder dat die op ‘auto’ staat. Het gaat dan enkel om de ventilatiesnelheid. Iemand hier bekend mee? Hoort het zo? :tongueclosed:
Beetje een verschil in generatie, maar ik heb daar ook "last" van. Heb het idee dat dit gewoon een VW dingetje is.

Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!