wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Koplampen vervangen, oem 6c koplampen voor.......tromroffel......... 6r oem koplampen van de man hierboven.

De reden? 1 ballast overleden van de xenon, aldus had ik de xenonlampen moeten vervangen voor halogeen. De 6r koplampen lagen kant en klaar op de plank dus 4 schroeven en 2 stekkers verder, klaar. Nieuwe ballast is onderweg, dus morgen alles weer terug zetten.

• Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Niet vandaag, maar gisteravond... een witte insert achter het logo geplaatst. Hij was eerst zwart. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Zwart vond ik te zwart. Misschien dat ik ooit wel de originele (nieuwe versie) van de emblemen ga plaatsen.
Mooi man, ik wil nog eens een Reef Blue insert gaan laten maken.

Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Ron_Polo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!