De hoofdregel is en blijft. Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook.
Volkswagen
Polo 6R
1.4 16V 86PK
Mooi man, ik wil nog eens een Reef Blue insert gaan laten maken.Niet vandaag, maar gisteravond... een witte insert achter het logo geplaatst. Hij was eerst zwart. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Zwart vond ik te zwart. Misschien dat ik ooit wel de originele (nieuwe versie) van de emblemen ga plaatsen.
Nu zien we ook gelijk de laatst zo mooi gelakte nagels
Zet je er ook gelijk even ledjes in?
Allebei, heb de originele per ongeluk gesloopt dus kwam mooi uit hahahaupgrade of gewoon vervangen?
Was wel het plan ja, heb voor de twee buitenste nog LEDjes liggen maar voor de middelste moet ik nog bestellenZet je er ook gelijk even ledjes in?
Apart dat er toch verschil in zit. Mijne ziet er anders uit. 'U' vormig.
Hoezo ziet dit er uit of het uit de jaren 80 komt
Haha echt hè. Zo ziet m'n huidige er ook uit...Hoezo ziet dit er uit of het uit de jaren 80 komt
Wordt ook gebruikt in de Golf 4 als ik me niet vergis dus je zit er niet ver naastHoezo ziet dit er uit of het uit de jaren 80 komt
Nou wat een luxe...Alison heeft de 'lage' hemel zonder verlichting onder de zonnnekleppen en boven de achterbank. Wat jij hebt @aeonius is de 'luxe' hemel.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.