Idd. Ze lijkt wel zwanger nu
Volkwagen
Polo 6R
1.2 TDI 104PK/233 NM
Idd. Ze lijkt wel zwanger nu
Je auto is wat dikker geworden.
Je werkte er toch niet?Zeker.
Voor werk.
Nou, alsjeblieft niet, is de komende jaren niet de bedoeling
Ja begreep ik gelijk hoor
Had het idee van niet.Ja begreep ik gelijk hoor
Wij zeggen dan altijd op de zaak over dat soort bedrijven.. *maar het was niet duur*Ja da's nogal een bijzonder verhaal....
Die PDC was door een niet nader genoemd bedrijf ingebouwd, ze hadden zelf de kabels gelegd. Daarna zou het bedrijf de canbus aansluiten, zekeringenkast aansluiten en coderen. Canbus was gewoon op de OBD stekker gemaakt. Dat is fout omdat 1: de obd canbus is niet geschikt voor PDC, daar moet de aandrijf canbus voor gebruikt worden en 2: 1 van de twee canbus draden is niet aangesloten. De zekeringenkast was verkeerd teruggeplaatst (schroeven zaten er niet in, luchtuitlaat voor van de ventilatie miste) en de stekker van de PDC module was verkeerd ingepind. Inleren was dan wel weer goed gedaan.
Maar nu werkt alles weer. Andermans rommel oplossen is stiekem wel leuk... jammer dat het zo vaak nodig is
Oeiii, dan was het echt een pannenkoek.mwa ik heb gehoord dat ze nog steeds 100 euro per uur rekenden
Hier ook,Auto's sneeuwvrij gemaakt, geen zin dat mensen/kinderen met hun jassen en handschoenen met knopjes en ritsen eraan, krassen in me lak maken als ze de sneeuw van me auto afpakken. Lag hier ongeveer 5cm op het dak, zijkant was wat dikker, goeie 10 cm tegenaan gewaaid.
Nergens last van, staat lekker in de was, kon alles er zo afvegenHier ook,
Jammer van die ijzel laag die er op zit...
Nee moest daar spullen brengenJe werkte er toch niet?
(Edith). Fout. Dat was Ruud. Foutje van mij
Ouwe smokkelaarNee moest daar spullen brengen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.