Mijne wel, maar da's zeker een oude 6c6C heeft geen dimmer meer. maar je kunt er een dimmer van een New Beetle 1C in zetten.
Mijne wel, maar da's zeker een oude 6c6C heeft geen dimmer meer. maar je kunt er een dimmer van een New Beetle 1C in zetten.
Serieus?Mijne wel, maar da's zeker een oude 6c
Gisteren 2 verschillende VW dealers in de regio gebeld, beide gaven aan dat deze kapjes niet in 041 gemaakt worden..
6C0857943A041Gisteren 2 verschillende VW dealers in de regio gebeld, beide gaven aan dat deze kapjes niet in 041 gemaakt worden..
Vreemd..6C0857943A041
deze bestellen
Er moeten 2 spaties tussen de 2 nummers,Vreemd..
Dit onderdeelnummer kreeg ik ook van @BlackDiesel, en is precies het nummer wat ik doorgegeven had aan de VW dealer.
Moet ook van de APK. Als dat wieltje er zit moet hij werken. Je bent nu nogsteeds niet 100% APK waardig want je DRL dimt niet bij dimlicht. Erg verblindend in het donker, ga maar eens voor je DRL staan als die brand in het donker
Ik heb er nu 1 besteld, ga kijken of ik hem zelf zwart kan spuiten. Mocht dat niet mooi uitpakken hoor je van me !Als je er niet uit komt kan ik r wel eentje voor je bestellen en opsturen
Beetje krom dat zoeksysteemEr moeten 2 spaties tussen de 2 nummers,
943A[SPATIE][SPATIE]041.
duurde bij mijnook aardig lang voor die vent hem kon vinden, bleken er 2 spaties tussen te zitten. Mooie is als hij het eerste onderdeelnummer in zou typen in een bepaald systeem zouden ze allemaal naar voren moeten komen.
Tevens moet hij ook NIET op kenteken zoeken, aangezien dit onderdeel nooit is gebruikt in jouw auto, met jouw optie-setup.
Jaman, eerste wat ze doen is je kenteken vragen, logisch dat je dan niks vind. Hij vond hem bij mij uiteindelijk door een ander scherm erbij te pakken en alleen dat eerste onderdeelnr. in te typen, toen kwamen alle varianten naar vorenBeetje krom dat zoeksysteem
Ah okay, dat laatste wist ik niet. Valt zoiets niet te coderen zodat de drl in de led-koplamp wat minder fel brandt?Moet ook van de APK. Als dat wieltje er zit moet hij werken. Je bent nu nogsteeds niet 100% APK waardig want je DRL dimt niet bij dimlicht. Erg verblindend in het donker, ga maar eens voor je DRL staan als die brand in het donker
Net nog even de dealer gebeld en even nagevraagd, de magazijn medewerker heeft de 041 variant besteld en wordt waarschijnlijk gewoon in het zwart geleverd.. De magazijnmedewerker heeft het verkeerd uitgelegd.Je mag van een beetje magazijn medewerker toch wel verwachten dat ze weten hoe de catalogus werkt
Lol ik stond daar serieus tien minuten te duscussiëren om uiteindelijk gelijk te krijgen... pas toen ik op m'n telefoon zocht in de catalogus en het tevoorschijn haalde kon hij hem ineens wel vinden, alsof ze je niet willen helpen ofzo. arrogant kunnen ze ook zijn daar...Net nog even de dealer gebeld en even nagevraagd, de magazijn medewerker heeft de 041 variant besteld en wordt waarschijnlijk gewoon in het zwart geleverd.. De magazijnmedewerker heeft het verkeerd uitgelegd.
Ben benieuwd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.