Maar, als je een beetje kwaliteit velgen hebt gebeurd er niets met een beetje pekel toch? Mijne zijn brandschoon@pigeon ik twijfel nog, als het weer vriest gaan ze ook weer strooien... dus vind ik het nog iets te vroeg
Polo
6c
Verkocht
Maar, als je een beetje kwaliteit velgen hebt gebeurd er niets met een beetje pekel toch? Mijne zijn brandschoon@pigeon ik twijfel nog, als het weer vriest gaan ze ook weer strooien... dus vind ik het nog iets te vroeg
Pekel is wel erg slecht voor velgen met een gepolijst gedeelteMaar, als je een beetje kwaliteit velgen hebt gebeurd er niets met een beetje pekel toch? Mijne zijn brandschoon
Mijne zijn oem gepoedercoate velgen, zal weinig mee gebeuren.@pigeon ik twijfel nog, als het weer vriest gaan ze ook weer strooien... dus vind ik het nog iets te vroeg
De wat?- en bezig met onder de schoetel verlichting qant bouwen net zo als bij golf 6 / tiguan kan
Heb je een mooi linkje voor de toplagers? De vorige die ik bestelde pasten niet eens..De polo is weer verlaagd.
Eibach pro kit icm TRW dempers voor, achter ga ik ook vervangen rijd namelijk veel beter dan de bilstein b4 welke de auto toch een stuk meer laat stuiteren.
O.a gedaan:
Stabilisator koppelstangen vervangen
Stabilisator rubbers vervangen
Powerflex toplagers (10mm lager)
Veerrubber achter van een cupra (7mm lager)
Grote beurt.
Auto weer uitgelijnd.
Nu nog zomerwielen er onder doen
De jouwe wel, maar de mijne nietMijne zijn oem gepoedercoate velgen, zal weinig mee gebeuren.
De wat?
Wat was je kwijt? Dit is iets wat ik zeker nog wil laten doen ik word ook gek van dat gefluit. Als ik op autodoc ga kijken is de goedkoopste van hella 80 euro, en lopen ze op tot dik 900 euro... wat zijn de verschillen...Eindelijk de brandstofpomp maar eens vervangen. Was dat gefluit achterin meer dan zat. Hierbij dus ook de stukkie brandstofleiding gewijzigd en de filter/drukregelaar verwijderd
Auto is lekker stil nu, hopen dat dat zo blijft.
Nee er is een revisie geweest. De eerste opvoerpompen onder de achterbank hadden een externe drukregelaar onder de tank hangen. Latere modellen hadden dit niet, die hadden een interne drukregelaar. Maar daardoor kwam de drukregelaar in de leiding te vervallen.Wat was je kwijt? Dit is iets wat ik zeker nog wil laten doen ik word ook gek van dat gefluit. Als ik op autodoc ga kijken is de goedkoopste van hella 80 euro, en lopen ze op tot dik 900 euro... wat zijn de verschillen...
En het lijkt mij als ik er een OEM pomp in laat zetten dat deze gewoon vrolijk verder gaat met fluiten lol
Ik was 240 euro kwijt voor 2 onderdelen. Ik heb veel informatie over dit onderwerp gezocht en de dealer ook gevraagd of het vervangen van de pomp voor een revisie zou helpen. De dealer melde dat het "zou" kunnen helpen, maar dat ze niks kunnen garanderen. IK heb de gok genomen en tot nu toe veel stiller.Wat was je kwijt? Dit is iets wat ik zeker nog wil laten doen ik word ook gek van dat gefluit. Als ik op autodoc ga kijken is de goedkoopste van hella 80 euro, en lopen ze op tot dik 900 euro... wat zijn de verschillen...
En het lijkt mij als ik er een OEM pomp in laat zetten dat deze gewoon vrolijk verder gaat met fluiten lol
Onder het genot van een Spa rood.
Dat niet alleenOnder het genot van een Spa rood.
Zo te zien dorst gehad, ziet er dik uit!ziten eronder!!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.