Wat had je hiervoor dan?dit zijn de 6C Mirabau velgen, 7x17J ET46 met 215/40 R17 velgen. Gewoon saai OEM maten.
Deze wielen staat gewoon strak onder een zwarte polo!!
Wat had je hiervoor dan?dit zijn de 6C Mirabau velgen, 7x17J ET46 met 215/40 R17 velgen. Gewoon saai OEM maten.
Sow, staan ‘m goed!ziten eronder!!!
zeg dat wel zeg, heb je een brede foto van de hele kont?Gisteren mijn Canards vinnen gemonteerd op mijn WRC Diffuser
Wat heeft hij een lekker kontje gekregen
persoonlijk: debadgen en dat chrome lipje weg! voor de rest heel dikGisteren mijn Canards vinnen gemonteerd op mijn WRC Diffuser
Dat vind ik nou ook!persoonlijk: debadgen en dat chrome lipje weg! voor de rest heel dik
Mooie sticker bovenop!
Of dat chromen lipje op de bumper hoogglanszwart wrappen.Gisteren mijn Canards vinnen gemonteerd op mijn WRC Diffuser
Staat ook op de planning... Zwarte Logo's en GT laten staan..persoonlijk: debadgen en dat chrome lipje weg! voor de rest heel dik
nee man, tegen de polo ............Oei dat is echt balen grrrrr tegen de benz ?
Dat is kut man! Geen gegevens gekregen?nee man, tegen de polo ............
ikzelf niets eigenlijk.. meer dat een onbekende het leuk vond om tegen mijn auto aan te rijden op de parkeerplaats...
ik zoek mods voor polo aw.. maar wat is leuk??
Alles onbekend.. Hit and run.Dat is kut man! Geen gegevens gekregen?
Wegrijden zonder briefje ...Zo ie zo al erg een schade aan je dikke GTI, maar ook nog gewoon wegrijden zonder
een bericht of iets achter te laten daar gaan je nekharen recht van overeind staan .
Bumper ontzet, schaven erop, lak gescheurd en weg..Klote man, heb je veel schade ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.