Onderweg naar mn werk van de weg afgeplukt.. 135 gemeten op de geijkte teller. 30 na correctie
Polo
6c
Verkocht
Auch.. die gaat dus precies via justitie en wordt een geregistreerde?Onderweg naar mn werk van de weg afgeplukt.. 135 gemeten op de geijkte teller. 30 na correctie
Das minder, ik had gisteren weer geluk dat App Connect werkte en Flitsmeister me waarschuwde.Onderweg naar mn werk van de weg afgeplukt.. 135 gemeten op de geijkte teller. 30 na correctie
Jupp...Auch.. die gaat dus precies via justitie en wordt een geregistreerde?
Was het niet op de snelweg? Daar was justitie vanaf 40 km per uur toch?Jupp...
Was op de snelweg. Het is sowieso een geregostreerde bekeuring zei agent, dat van justitie zou ik niet weten..Was het niet op de snelweg? Daar was justitie vanaf 40 km per uur toch?
is wel geregistreerd maar gaat niet via de officierWas op de snelweg. Het is sowieso een geregostreerde bekeuring zei agent, dat van justitie zou ik niet weten..
Wordt alsnog een dure denk ik ..is wel geregistreerd maar gaat niet via de officier
32 km te hard koste me tijd geleden iets meer dan 300€8 euro per kilometer ongeveer, kom je op een dikke 250 euro. valt nog mee maar doet zeer
Klopt, ik heb het binnenwerk eruit gehaald en een 12V USB erin gezet. Heb gelijk de oude AUX vervangen voor de 6C variant. Die klepjes maken het allemaal net een stuk mooierals je de 6C USB poort open maakt dan kun je het buitenwerk eraf halen en daar past precies een USB verlengkabel in
Pics or didn't happenKlopt, ik heb het binnenwerk eruit gehaald en een 12V USB erin gezet. Heb gelijk de oude AUX vervangen voor de 6C variant. Die klepjes maken het allemaal net een stuk mooier
Hoe heb jij de startstop uit gekregen op een golf 7? Lukte bij ons nietPaar vcds mods, sound actuator op 0 gezet, start stop uit, en nog wat dingen..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.