Bij de garage geweest, ze gaan kosteloos omwisselen naar Ultrac Satin. Blijkbaar is de Ultrac de opvolger en deze heeft een dikkere wang dan de Satin.
Volkswagen
Polo 9N3 GTI Cup Edition
(Verkocht)
Lekker geregeld toch! Nette garage.Bij de garage geweest, ze gaan kosteloos omwisselen naar Ultrac Satin. Blijkbaar is de Ultrac de opvolger en deze heeft een dikkere wang dan de Satin.
Ja zeker, ik kan niet anders dan tevreden zijn met de afhandeling. Nu weet ik ook gelijk waar ik op moet letten als de achterbandjes vervangen moeten worden.Lekker geregeld toch! Nette garage.
Goed bezig, gefeliciteerd!Na een korte radio stilte....
De Polo staat helaas al een tijdje onderaan het prioriteitenlijstje... Denk wel dat ik hem komend weekend weer eens goed met de hand ga wassen!
Voor nu zijn we maximaal aan het sparen aangezien we een nieuwbouwhuis hebben gekocht, eind dit jaar gaan ze bouwen!
Hoeveel kost zo'n geintje als ik vragen mag?Bij de Japanse merken zeker.. maar inderdaad leuk klusje.. toch een uur of 14 mee zoet geweest incl. uitlijnen
Daarna de motorruimte (en auto) nog even gereinigd voor de klant en een blingbling middeltje in gespoten, zag er als nieuw uit.. klant helemaal happy
Gefeliciteerd?Nu ik negatief getest ben gelijk een afspraak gemaakt voor de APK bij de dealer.
Hoeveel kost zo'n geintje als ik vragen mag?
Dat is niet duur.Alles bij elkaar was de klant ~ 3700 euro kwijt
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.