Prachtig! zo is die af!
Volkswagen
Polo 6C R-line
1.2 TSI
Prachtig! zo is die af!
ja ik vind het ook vreemd. ik denk dat het een samenzwering is. waarvoor weet ik niet. maar dat denk ik.Gisteren naar de APK geweest bij de VW dealer. En ja hoor, voor het tweede jaar op een rij, glansrijk er doorheen en dat voor het lieve sommetje van slechts € 4,35. Mij hoor je niet klagen.
Vind het persoonlijk wel een beetje vreemd dat ik al 2 jaar geen enkele op- of aanmerking heb gehad op keuringsrapport. Zou je niet verwachten met een auto van ca. 17 jaar oud.
Klopt, ik probeerde nog weg te duiken...Lekker bezig buurman, daar was je dus druk mee hehe
Netjes! hebben deze ook weer zo'n disco show?
ja, maar om dat te filmen moet ik even iemand hebben die de lampen aan zet als ik buiten sta te filmen, zal ik zsm regelen natuurlijkNetjes! hebben deze ook weer zo'n disco show?
Denk dat de reptielregering diep involved is. Maar dat laten we even voor wat het is.ja ik vind het ook vreemd. ik denk dat het een samenzwering is. waarvoor weet ik niet. maar dat denk ik.
Goedzo ruud.Gisteren naar de APK geweest bij de VW dealer. En ja hoor, voor het tweede jaar op een rij, glansrijk er doorheen en dat voor het lieve sommetje van slechts € 4,35. Mij hoor je niet klagen.
Vind het persoonlijk wel een beetje vreemd dat ik al 2 jaar geen enkele op- of aanmerking heb gehad op keuringsrapport. Zou je niet verwachten met een auto van ca. 17 jaar oud.
Dimmen de drl nu mee als dimlicht aan staat? Dat was eerder het probleem toch?
Inderdaad, maar doen ze niet, ook al beweerde mijn vriend bij de AliExpress winkel van wel...Dimmen de drl nu mee als dimlicht aan staat? Dat was eerder het probleem toch?
Lekker, je hebt de tegels ook meteen even recht getimmerd?
Vandaag langs de kant van de weg stilgestaan. Ik reed weg bij stoplicht en de auto begon te stotteren en gloeilampje begon te knipperen. Het resulteerde in geen vermogen en heb hem moeten afvoeren. Nu maar afwachten wat het probleem is
Welke maten hebben je BBS CH'n? Zijn het 18ers of 19ers?Afneembare trekhaak gemonteerd op de GTE.
Had ik nu maar gelijk de GTI-uitlaat (links-rechts) gekocht, nu moet de bumper er binnenkort weer af...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.