Ik kan je bijlage niet zien salZilverkleurige radio omlijsting zat ik mij vanaf de eerste dag aan te ergeren, vervangen door een zwarte set. Mypolo kentekenplaathouder gemonteerd.
Bekijk bijlage 42293
Bekijk bijlage 42294
Dat is volgens mij de hoge druk leiding van de airco, die kan wel heet worden!Marter verjager ingebouwd weet niet of die metalen stang heet wordt dacht van niet. Ben bnwd of het werkt .
Ook niet met een hamer?@Nessuno : de koplampen waar jouw vraag over gaat, zitten in een Polo AW en jij hebt een Polo 6R. Als je het vraagt voor in jouw Polo gaat dat niet lukken.
Als gè 't nie' wit, pur of kit!Ook niet met een hamer?
In mijn polo 6r heb ik in VCDS ingesteld dat een cradle niet nodig is voor bluetooth verbinding. Vervolgens de dashboard cradle met de dremel bewerkt en er een universele samsung telefoonhouder op pas gemaakt en naadloos gekit. Zo'n module is dus onnodig om bluetooth actief te maken. Audio streaming en MF stuur m.b.t. opnemen/ophangen blijft het ook gewoon doen.Ik heb vandaag een andere bt module ingebouwd in mijn 6r. Dit heb ik gedaan, zodat ik ook het knopje phone op mijn rns 310 kan gebruiken en contacten lijsten kan zien etc. Met mijn oude bt module kon ik bellen en audio streamen. Alleen phone knop had geen menu. Als je erop klikte kreeg je MUTE.
het punt waar ik nu tegenaanloop is dat als ik muziek stream via spotify dat ik geen geluid krijg uit de speakers. Als ik bel dan gaat het wel goed. Wel zie je in spotify het bt logo en de naam; vw Phone.
bij die oude bt module was de naam bij Bluetooth: vw UHV
ik denk dat het te maken heeft met de cradle? Moet ik iets omzeilen in vcds? Zie de foto’s
foto 1 is mijn oude bt module
Foto 2-3 is de cradle
Foto 4 is de nieuwe type bt module
wie kan me hierbij helpen?
HoiiDik hoor welke lampen zijn dit en is dr veel voor nodig om het te laten werken ?
Hoogte regeling doet het wel, maar zeer minimaal, 1 cm lager op stand 3.Hoii
Dit zijn ze: https://nl.aliexpress.com/item/4000...exp_id=85b070c3-6c12-4772-9ca8-05e912839589-0
En nee hoor, oude lampen demonteren heel simpel. Nieuwe aansluiten en klaar Is plug and play dus inleren enz. is niet nodig. Je moet hem wel even laten afstellen bij een garage, hij staat heel hoog namelijk. Nadeel is ook dat lichtstand (hoogte lamp) knop binnen (1, 2, 3) werkt niet. Komt waarschijnlijk omdat de 'aftermarkt' koplamp geen motor heeft.
Voor de rest geen problemen gehad tot nu toe. Diverse keren auto gewassen geen vocht enz binnen. Knipperlicht heeft ook de rits functie. Binnen 4 werkdagen ontvangen (vanuit Polen).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.