Ik tankte super v power, gasresponse was gelijk te merken, sindsdien alleen maar super v power getankt, wel aan te raden...Ik heb vandaag m'n polo weer eens in de wasbox gewassen (was wel nodig omdat er allemaal pollen op zaten ) en ik heb hem meteen maar volgegooid met euro98 ipv 95, en hij lijkt meteen wel iets soepeler te draaien.
Rood!
Dit is echt mijn dagelijkse frustratie. Stupid trees!Autootje van binnen beetje schoon gemaakt en van buiten gepoetst. Uiteraard om vervolgens weer op t enige vrije plekje onder de boom des doods te zetten.
Daarom heb ik een huis MET GARAGE gekocht en PARKEER IK DUS NIET MIJN AUTO VOOR DE GARAGE OMDAT DIE VOL STAAT MET TROEP!!!Dit is echt mijn dagelijkse frustratie. Stupid trees!
Herkenbaar. Hier het zelfde. Hij heeft er een keertje ingestaan (net na aankoop van t huis) en sinds dien heeft ie alleen op de oprit gestaan ivm alle fietsen, scooter en rommel (van vriendin, ikzelf ben natuurlijk niet schuldig hieraan ).Daarom heb ik een huis MET GARAGE gekocht en PARKEER IK DUS NIET MIJN AUTO VOOR DE GARAGE OMDAT DIE VOL STAAT MET TROEP!!!
Handig hè, zo'n garageDaarom heb ik een huis MET GARAGE gekocht en PARKEER IK DUS NIET MIJN AUTO VOOR DE GARAGE OMDAT DIE VOL STAAT MET TROEP!!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.