Haha klopt! Jou ook gespot.volgens mij heb ik je gespot zondag bij de hornbach in groningen
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo 6R
1.6 TDI 140 pk 320 nm
Haha klopt! Jou ook gespot.volgens mij heb ik je gespot zondag bij de hornbach in groningen
Dat geloof ik hahah, nog steeds strak dus.Zo dacht ik ook, heb ze ook in 17 inch. Nog steeds elke dag super blij mee. Vooral na het wassen!
Distributie was het probleem, maar gelukkig wordt alles kosteloos gemaakt door de garage waar gekocht is. Ze zijn momenteel op de kop aan het wachten die gevlakt moest worden. met beetje geluk dit weekend men eigen Gti weer teugKlinkt niet best. CAVE?
Stukkie agressiever zo met zwarte logo's! Je zou het kunststof achtergrondje van je achterlogo nog wit kunnen laten spuiten ook, nog dikker!Nieuwe radio geplaatst zodat ik fatsoenlijk Bluetooth heb en navi plus de logo’s zwart gemaakt. Nu op jacht voor R Line voorbumper en skirts
Doc?Voor deze muziek had je beter je oude radio kunnen gebruiken.
Netjes man... bij dov gehaald?
Die sensor bij het koel reservoir?Airco werkte niet helemaal lekker. Na diagnose blijkt het regelventiel kapot te zijn. Ventiel bestel, hopelijk binnenkort weer lekker koud, ook in de file.
Die sensor bij het koel reservoir?
Die is bij mijn 1 dag na het kopen van de auto kapot gegaan.
Ventilator bij de radiator ging daardoor volgas draaien bij lopende motor.
wat kost zo iets een dak wrappen?Zo, net afspraak gemaakt voor dakje mooi zwart te wrappen. (bij WrapMyRide)
en zo bij sponsor lowering Ap schroefet bestellen
150-200 ongeveer. Ergens daartussenin lijkt mij een mooie prijs.wat kost zo iets een dak wrappen?
phoe rond de 200/250 betaal je gemiddeld (ligt aan welke kleur, afwerking je wilt)wat kost zo iets een dak wrappen?
Ik was in 2019 €100 kwijt voor de achterste helft van het dak. Heb panodak dus de voorste helft was al (zo goed als) zwart. we zijn natuurlijk wel alweer 2 jaar verder dus het kan zomaar zijn dat het nu meer kostwat kost zo iets een dak wrappen?
Foto? Wil misschien ook wel x vervangenLED remlichten geplaatst van osram. Mét een super resultaat
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.