Zal hem een deze dagen even maken, dan zal ik hem hier postenFoto? Wil misschien ook wel x vervangen
Volkswagen
Polo 6C R-line
1.2 TSI
Zal hem een deze dagen even maken, dan zal ik hem hier postenFoto? Wil misschien ook wel x vervangen
Is het monteren nog gelukt?Ja ga ik zeker wel plaatsen Ik ook! Maar dat komt helemaal goed met @joosspekloos als volkswizard
Nice!! Waar heb je deze gehaald?
help me herinneren wat precies? De puddlelights helaas niet gelukt door te weinig ruimte voor de leds en evt. ruisgeluiden. ESP knop wel gelukt en werkt zowel via navi als via de knop. Helix ligt er ook werkend inIs het monteren nog gelukt?
mrlightning via facebook. 250 pleuro.Nice!! Waar heb je deze gehaald?
De puddle lights indeed, jmmr te horen dat het niet gelukt ishelp me herinneren wat precies? De puddlelights helaas niet gelukt door te weinig ruimte voor de leds en evt. ruisgeluiden. ESP knop wel gelukt en werkt zowel via navi als via de knop. Helix ligt er ook werkend in
huh, heb jij wel de mib2 dan?@6CRline dat had ik ook gedaan, alleen mijn radio pikte het roteren niet en kan dus geen olie en water temp kiezen
Oh apart zeg!Ja heeft te maken met de combinatie met je tellerbak ofzo
Hoe doe je dat? En kan dat ook bij GTi van 2012?wat dingetjes gecodeerd
Oei, durf ik niet te garanderen. Denk zelf dat het alleen kan op mib2 na 2015.Hoe doe je dat? En kan dat ook bij GTi van 2012?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.