kan maar niet met je huidige radioHoe doe je dat? En kan dat ook bij GTi van 2012?
Volkswagen
Polo
6R 1.4 FSI
kan maar niet met je huidige radioHoe doe je dat? En kan dat ook bij GTi van 2012?
Netjes man, ziet er goed uit. Doe je je spiegelkappen niet? Persoonlijk vind ik dat er ook vet bij staanDakje laten wrappen
nu aftellen naar 7 augustus voor de nieuwe ophanging en velgen
De auto komt nog in andere kleur. Zal september of oktober worden. Dus dat wilde ik even afwachten hoe dan staatNetjes man, ziet er goed uit. Doe je je spiegelkappen niet? Persoonlijk vind ik dat er ook vet bij staan
Fijn spul is datGewassen en 'm weer even in de Gyeon Cure gezet.
Het resultaat, nu nog even laten harden en over een dag of 2 een mooie tectiel laag er opHeeey allemaal, vandaag een begin gemaakt om de waterstoppen van de reservewielbak weer netjes strak te maken .
Eentje ( de achterste) was er redelijk slecht aan toe , niet zo schokkend als je van een 26 jaar oude 6n verwacht , maar toch .
Heb de bitumen rondom weggepeuterd en het loszittende roest verwijderd.
Toen in de Brunox gezet .
Er was 1 klein plekje van 2 mm doorgeroest maar verder was er vlees genoeg om niet te hoeven lassen .
Heb t gaatje dichtgekit met carrosserie kit en morgen komt er verse bitumen onder en zet ik de stoppen terug .
binnenkant gaat in de zink met wat steenslag spray .
En dan kan ie er weer tegen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.