Randstad ook in dorpjes etc, het is hier te gek voor woorden... Gelukkig is mijn dorp zo'n gat dat ik "maar" 1,89 betaalSodeju? Langs de snelweg ofzo?
Hebben wij geluk, hier is het "maar" 1,719 voor een liter E10 of 1,799 voor E5!Randstad ook in dorpjes etc, het is hier te gek voor woorden... Gelukkig is mijn dorp zo'n gat dat ik "maar" 1,89 betaal
Jep.. hier ook in een “gehucht” 1.88€ Wel ron98..Randstad ook in dorpjes etc, het is hier te gek voor woorden... Gelukkig is mijn dorp zo'n gat dat ik "maar" 1,89 betaal
De laatste keer dat het in Nederland in de buurt van €1,40 is geweest was ongeveer €1,45 begin 2016!Het verschil is inderdaad echt groot. Aan de grens met Nederland zijn de prijzen nog hoger dan in het binnenland.
De laatste keer dat ik heb getankt was aan €1,405/l voor Total Excellium 95
E5 hoor trouwens!Hebben wij geluk, hier is het "maar" 1,719 voor een liter E10 of 1,799 voor E5!
Klinkt niet best. CAVE?Wilde deze in gaan bouwen, helaas gti naar de garage nu wegens geen compressie meer
Dan haal die maar vast van stal.Als E10 1,80+ wordt ga ik fietsen
Met hoge uitzondering zal ik dan een @Jay511 fiets foto accepteren voor Foto van de Maand!Als E10 1,80+ wordt ga ik fietsen
Staat lekker hoor, 17 of 18 inch Borbet Y?Hallo,
Vandaag heeft de Polo nieuwe velgjes plus bandjes gekregen.
volgens mij heb ik je gespot zondag bij de hornbach in groningenHallo,
Vandaag heeft de Polo nieuwe velgjes plus bandjes gekregen.
Zo dacht ik ook, heb ze ook in 17 inch. Nog steeds elke dag super blij mee. Vooral na het wassen!17inch, 18 leek me net wat te groot voor de kleine polo haha. Bedankt!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.