Wat ik vandaag gedaan heb? De roest van mijn Polo weggewerkt. Ohnee, ik heb geholpen met schuren totdat ik meer werk erbij veroorzaakte, in plaats van werk uit handen nam.. Toen hoefde ik niet meer te helpen, hahaa!
Had de mijne voor iets van 20 euro uit China, werkt prima. Wel ff zorgen dat je een notebook hebt die je verder niet meer gebruikt op het internet oid want dan is je kabel daarna kaputIs een VCDS kabel en programma trouwens duur?
Ja zit een cdtje bij met een werkend programma. Tis uiteraard geen legale versie, dus eigen risico en daarom ook op een afgedankte laptop gezetZit het programma er dan bij?? Heb namelijk prijzen gezien van €450-€500
Hoeveel was je ongeveer kwijt voor het monteren van auto inklapbare spiegels... Lijkt me ook wel iets
Heb je 'n linkje? ik wil ook wel eens aan 't goochelen met VCDS maar kan 'em niet echt el-cheapo vindenJa zit een cdtje bij met een werkend programma. Tis uiteraard geen legale versie, dus eigen risico en daarom ook op een afgedankte laptop gezet
Heb je 'n linkje? ik wil ook wel eens aan 't goochelen met VCDS maar kan 'em niet echt el-cheapo vinden
edit: nevermind, gevonden op aliexpress
De enige juiste uitstraling!Netjes, mijne heb ik gedemonteerd en gespoten, inleg wit, logo zwart, om in het thema te blijven
Mooie update!Carbon inlegstickertjes van AliExpress.
Het begon erg grijs te worden. Ziet eruit alsof ik het logo eraf gehaald heb en een carbon velletje heb geplakt. Blijft goed zitten en vind het niet verkeerd staan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.