Dat weet ik niet. Ik heb daarvoor niet de spullen in huis en met mijn rug hoef ik daar ook niet aan te beginnen. Het beetje poetsen met een doekje en harsverwijderaar (en de wagen grondig stofzuigen) voelde al alsof ik een dag bezig was geweest.@ Ruud9N krijg je de hars er ook niet af door de auto te polijsten?
He @pipo, wilde jij nou ook knipperledjes? Bij mij werkt het!
yes please, voor de LED knipper lichtenIkke?
Het kan wel led zijn maar ik vond die rode kleur niet zo mooi, ga binnenkort ook de gewone lichten vervangen voor rookkleurige achterlichten. Het remlicht komt van ebay duitsland. het is plug and play.Is de derde remlicht niet standaard al led? Waar heb je dat gehaald als ik vragen mag?
Jij weet niet van ophouden ..Zwarte dop voor het koelvloeistofreservoir geplaatst. Onderdeelnr: 3c0 121 321
Vergeet je ruitenwisser vloeistof en rem vloeistof nietZwarte dop voor het koelvloeistofreservoir geplaatst. Onderdeelnr: 3c0 121 321
Klopt het was toeval dat ik deze tegen kwam, vandaar alleen deze anders had ik denk ik ook die andere genomen. Zag bij ciclo dit ook al voorbij komen maar komt goed we gaan rustig door.Vergeet je ruitenwisser vloeistof en rem vloeistof niet
Ikke?
Idem!yes please, voor de LED knipper lichten
Ik heb nog wel een rem vloeistof dopje en misschien ruitenwisser vloeistof ook wel... Probeer ze maar eens als je klaar bent voor de jeweetwel kabelsetKlopt het was toeval dat ik deze tegen kwam, vandaar alleen deze anders had ik denk ik ook die andere genomen. Zag bij ciclo dit ook al voorbij komen maar komt goed we gaan rustig door.
Idem!
Graag linkje, zodat ik ook de voorste knippers kan vervangen door led.
Top!Heren, bij deze, goedkoop zij ze niet, maar tis Een hobby he
https://www.xenonlamp.nl/canbus-led-11w-knipperlicht-t20-w21-5w
Duidelijk!@HJV ff een impressie, gloed gaat zeker vijf meter de parkeerplaats over
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.