Dat ziet er inderdaad wel gaaf uit.
Waar kan ik die precies vinden?
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 105PK
Waar kan ik die precies vinden?
Ik had laatst €1,35 in Luxemburg... Toch jammer dat ze dat zo ver weg hebben gelegd.Polo had veel dorst dus verwend met een volle tank Belgische Euro98 E5 á € 1,579.
Nét geen 850km. gereden met de laatste volle tank.
Op vakantie had ik e5 voor 97 cent.Ik had laatst €1,35 in Luxemburg... Toch jammer dat ze dat zo ver weg hebben gelegd.
Wat kosten ze?Ok stiekem gisteravond maar toen was het al beetje laat.
Nieuwe achterlichten in mn 6C gezet echt super blij mee.
Dit zijn de VLAND achterlichten voor de polo, de 'smoked' versie.
Mocht iemand ooit vragen hebben over de achter of voorlichten of meer fotos willen lemme know Heb ze zowel voor als achter zelf ingezet.
Waar was je naar toe gegaan?Op vakantie had ik e5 voor 97 cent.
Oekraine....Waar was je naar toe gegaan?
Vet hoor smoked op een witte polo. Nu nog een zwart logo Wat kosten ze?Ok stiekem gisteravond maar toen was het al beetje laat.
Nieuwe achterlichten in mn 6C gezet echt super blij mee.
Dit zijn de VLAND achterlichten voor de polo, de 'smoked' versie.
Mocht iemand ooit vragen hebben over de achter of voorlichten of meer fotos willen lemme know Heb ze zowel voor als achter zelf ingezet.
Ligt ook een beetje te ver voor een tankbeurtje.Oekraine....
Doe ik geen moeite meer voor haha, die is erafgevallen.. Heb een betere upgrade daarvoorZiet er gaaf uit, nu nog een sierstuk voor de uitlaat
259 euro op amazonWat kosten ze?
Hahaha weet ik nog niet. Heb nu de zwart zilveren logos vind dat ook wel goed staan eigenlijkVet hoor smoked op een witte polo. Nu nog een zwart logo Wat kosten ze?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.