Doe ik geen moeite meer voor haha, die is erafgevallen.. Heb een betere upgrade daarvoor
Vertel, vertel
Doe ik geen moeite meer voor haha, die is erafgevallen.. Heb een betere upgrade daarvoor
Duurt nog wel even hoor, kontje wordt dikkerVertel, vertel
gti achterbumperrtttttttttDuurt nog wel even hoor, kontje wordt dikker
Valt nog mee259 euro op amazon
Kan je dit ook bij mij doen?
Hoe is de afdichting? Ik lees bij reviews dat men moet kitten omdat die niet goed aansluit? Wat is jouw ervaring?259 euro op amazon
Nee man alleen m'n eigen bakkie, @capszz doer het vast wel!Kan je dit ook bij mij doen?
Nog niet helemaal uitgeprobeerd, maar er zitten wel gewoon rubbers op aan de binnenkant naar je auto zeg maar.Hoe is de afdichting? Ik lees bij reviews dat men moet kitten omdat die niet goed aansluit? Wat is jouw ervaring?
Klinkt goed en uitdagend!!! Laat het me even weten.Nog niet helemaal uitgeprobeerd, maar er zitten wel gewoon rubbers op aan de binnenkant naar je auto zeg maar.
zal even testen met de hogedrukspuit erop.
1 van de dingen die ik wel heb gemerkt is dat er een extra resistor bij zit. Als je deze aangesloten laat (dus 2 per koplamp) doen ze het niet goed en krijg je storingen. best logisch want 2 achter elkaar is beetje zinloos. zodra ik die los had gehaald geen problemen gehad.
Wat ik gewoon heb gedaan is de schroef goed aandraaien en na een dag ofzo weer checken omdat dat rubber natuurlijk wel iets inzakt.
So far so good, ik ben zelf beetje perfectionistisch dus heb er ongeveer 30 min per achterlicht over gedaan haha.
Niet vergeten de stalen 'clipjes' van je vorige over te zetten.
Heb het 1 ent ander uitgeprobeerd alleen heb ze er niet uitgehaald om erachter te kijken. Wel aan de binnenkant even gechecked en geen water ofzo. Ze sluiten iets anders aan als de andere maar die van mij sloten ook niet waterdicht af bij de achterklep (originele). Nooit water in gekomen. Vraag me af waarom mensen gekit hebben en waar eerlijk gezegd .Klinkt goed en uitdagend!!! Laat het me even weten.
heb jij nog de exacte advertentie van amazon? Want je hebt verschillende soorten. Kun je jouw advertentie delen aub?
Netjes! Ook nog een keer zo iets monteren bij mijn poloKleine update aan de Polo geklust.
Xiaomi Xiaomi Draadloze Autolader 20W
Niet een schikte plek kunnen vinden voor de houder.
Maar aangezien de bluetooth module overbodig is deze aangepast om als dashmount te fungeren.
Wilde deze ook niet weghalen i.v.m dat vreselijke grote gat wat ze erachter in het dashboard hebben geboord.
Moest wel de bluetooth houder aanpassen, heb het nokje uit de houder met een dremel gefreesd.
En met een stappen boor een gat de bluetooth houder geboord om de usb kabel door te voeren.
En daarop met 3m dubbelzijdig tape de telefoon lader geplakt.
Midden console aanpassingen:
Ik wilde toch de 12v socket aftappen dus moest het midden console eruit.
Gelijk maar ff de stofzuiger eronder door gehaald.
Verder heb ik originele 12 socket laten zitten.
En heb rechts er van een voltmeter en links 2x 2.1a usb socket geplaatst.
Wilde in de bekerhouder achter onder de armsteun ook een usb socket plaatsen.
Alleen is dat ding te diep en ruimte er achter beperkt.
Maar even op zoek naar een andere oplossing.
Nice!, welke?Vandaag de Polo verkocht, zaterdag mag ik de vervanger ophalen
Golf 7! Foto's volgen nogNice!, welke?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.