Vandaag van de 75pk naar de 115 gegaan net optijd om morgen naar duitsland te rijden!
Volkswagen
Polo 6C
1.4 TDI 75PK > 115 PK
De Turanza band, volgens mij standaard in Duitsland geleverd.verschil ten opzichte van?
Waar heb je dit gedaan ziet er goed uit!!!
Goeie lampjes bij t schoonmaken / detailen helpt zo veel! ziet er goed uit!Vandaag de polo even goed gepoetst met de machine/ Monello Raffini Veloce en Mezzo polish en gele pad eroverheen echt een hele hoop krassen eruit gehaald nog... Ja op de foto is de voorruit nog vettig Om hem schoon te houden zit er een laag sealant overheen van Poorboys kan zo niet op de naam komen
Op m'n werk hebben we een wasstraat maar laatst ook een poetsplaats gebouwd met hele fijne lampjes. Mag zo na sluitingstijd een beetje klussen van de baas aan eigen projectjes hoef ik niet thuis op de stoep te liggenWaar heb je dit gedaan ziet er goed uit!!!
Dat vind ik een interessante.Voorruit laten polijsten, zaten wat kleine krasjes op van de vorige eigenaar
Glasgarage apeldoorn! Kosten 85,-Dat vind ik een interessante.
Waar en wat heeft het gekost?
Heb je veel verschil?Voorruit laten polijsten, zaten wat kleine krasjes op van de vorige eigenaar
Jazeker, vrijwel alles is wegHeb je veel verschil?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.