wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag ververst met een MANN filter en 5w30 ll. Dealer heeft altijd verveest met ll shell avl 0w30. Grappige is vij verversen stond er op de olievuldop, castrol is aanbevolen.

dit is mijn polo sinds 2 weken en ik heb de service interval gereset, maar ik krijg alleen streepjes zie foto. Weet iemand of dit gaat verander oid?

Bijlagen

• 9914E7C9-9F73-45B3-B79F-E50BD0CCF2A4.jpeg
    9914E7C9-9F73-45B3-B79F-E50BD0CCF2A4.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 50
  • 9F08E95E-70EA-4E2B-9862-8D9ACCC0A126.jpeg
    9F08E95E-70EA-4E2B-9862-8D9ACCC0A126.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 49
Volkswagen  polo 
o ja, die schijnen idd niet best te zijn. Na de crossclimates komen er bij mij ook PS onder. Maar die gaan nog wel even mee (nu 25000 km)

Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels 
Vandaag de polo even goed gepoetst met de machine/ Monello Raffini Veloce en Mezzo polish en gele pad eroverheen echt een hele hoop krassen eruit gehaald nog... Ja op de foto is de voorruit nog vettig Stick Out Tongue Om hem schoon te houden zit er een laag sealant overheen van Poorboys kan zo niet op de naam komen ;)
Polo_Gepoetst.jpeg
Waar heb je dit gedaan ziet er goed uit!!!

Volkswagen  Polo 6R 
Vandaag de polo even goed gepoetst met de machine/ Monello Raffini Veloce en Mezzo polish en gele pad eroverheen echt een hele hoop krassen eruit gehaald nog... Ja op de foto is de voorruit nog vettig Stick Out Tongue Om hem schoon te houden zit er een laag sealant overheen van Poorboys kan zo niet op de naam komen ;)
Goeie lampjes bij t schoonmaken / detailen helpt zo veel! ziet er goed uit!

Volkswagen  Polo 6C 
Heb vandaag 4 verstuivers van een Golf 4 vervangen. Heb die van een 1.9 TDI ASV afgehaald en op een ALH gezet voor meer vermogen.
Lekker door de ultrasoon heengehaald en nieuwe brandplaatjes

Volkswagen  Golf MK7 
Voorruit laten polijsten, zaten wat kleine krasjes op van de vorige eigenaar

Bijlagen

• 20211001_114808.jpg
    20211001_114808.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 42
Volkswagen  Polo 6C R-line 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!