Overbodig werk achteraf door een lekkende vogel en stront vrachtauto, maar we zijn erGewassen en geprepareerd voor Deutsche autofest morgen
Doordrinken dusGa ik ook naar overstappen als mijn huidige fles leeg is
Kan em ook aan jou geven als we het over doordrinken hebbenDoordrinken dus
Hoe werkt dit? De auto gewoon wassen met dit spul en dan zit hij gelijk in de wax?Aan de Seat in mijn geval
Auto gewassen met Meguiars hybrid ceramic wash en wax.
Leuk spul en het water rolt er lekker vanaf
Manmanman ik drink je eruit, scheelt even wat jaartjes ook hèKan em ook aan jou geven als we het over doordrinken hebben
Je moet de emmer vullen met water en de shampoo en nog 1 toevoeging uit de fles.Hoe werkt dit? De auto gewoon wassen met dit spul en dan zit hij gelijk in de wax?
TnxJe moet de emmer vullen met water en de shampoo en nog 1 toevoeging uit de fles.
Vervolgens was je het paneel met een normale was handschoen en daarna nog een keer met een microvezel handschoen.
Die microvezel schijnt dus het “wax” gedeelte te doen.
Je kan ook een handschoen kopen met aan de ene kant normaal en de andere kant microvezel.
Kijk de filmpjes op YouTube deze geven een goed beeld
Manmanman ik drink je eruit, scheelt even wat jaartjes ook hè
YESDrink sowieso niet dus dat win je altijd van me
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.