Andere radio ingebouwd in m'n 6R
6C?Andere radio ingebouwd in m'n 6R
Andere radio ingebouwd in m'n 6R
Zou je zeggen maar het is echt een 6r
Dit is een Discover Media voor pq platform.Mooi man, welke merk/type is het ?
Je signature zegt anders.....Zou je zeggen maar het is echt een 6r
Dat is echt heel gaaf, OEM?Dit is een Discover Media voor pq platform.
Ja, dit is origineel inderdaad. Ben er heel tevreden van.Dat is echt heel gaaf, OEM?
Ik heb zelf een RCD 330 maar ik heb liever iets OEM, en met wat betere audio kwaliteit.
Dat is wel echt heel gaaf.Ja, dit is origineel inderdaad. Ben er heel tevreden van.
Google kan je vast helpen.Dat is wel echt heel gaaf.
heb je er misschien een link van met wat meer info? Niet zozeer prijs maar functies enz.
Ik ook heel tevreden!Ja, dit is origineel inderdaad. Ben er heel tevreden van.
Ja daar was ik al mee bezig, kon alleen niet zi bijzonder veel vinden. zeker een stuk minder dan over de RCD 330.Google kan je vast helpen.
Nee hoor maar via Google kun je vast meer vinden dan 1 link.Ja daar was ik al mee bezig, kon alleen niet zi bijzonder veel vinden. zeker een stuk minder dan over de RCD 330.
Kon niks vinden over dingen als itemnummer, of hoe ie werkt.
In wat filmpjes kan je zien dat dingen als vermogensmonitor en offroad info te zien zijn, heeft een 6R dat soort data ook richting radio lopen?
P.S.
Als het vervelend is dat ik hier de vragen stel, wil ik er anders wel een thread over aanmaken. dan stoor ik niemand hier met mijn vragen
Dat is wel echt heel gaaf.
heb je er misschien een link van met wat meer info? Niet zozeer prijs maar functies enz.
Als jij hem koopt, mag ie bij mij onder de boom≥ VW Discover Media MIB2 PQ NAVI CarPlay - RNS 315/510 Killer — Autonavigatie — Marktplaats
Origineel VW Discover Media PQ. Het nieuwe generatie Navigatie/Multimedia systeem van VW.Compleet VRIJGESCHAKELD en GEACTIVEERD. Alle functieswww.marktplaats.nl
Leuk voor onder de boom?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.