Een fles met koelvloeistof was leeggelopen in de kofferbakHoe kan het zo nat zijn geworden dan?
Lijkt me echt vette pech, tip als je het nog niet wist turbo altijd na een snelle(snelweg) rit paar minuten laten nadraaien ivm smering.De turbo vervangen terwijl de kilometerstand nog maar 84.000 is...
Lijkt me echt vette pech, tip als je het nog niet wist turbo altijd na een snelle(snelweg) rit paar minuten laten nadraaien ivm smering.
Wat een pech! Second opinion laten nakijken? Je garage heeft het zeker bij het juiste eind? Dit is wel erg snel. Sterkte man.De turbo vervangen terwijl de kilometerstand nog maar 84.000 is...
Wat een pech! Second opinion laten nakijken? Je garage heeft het zeker bij het juiste eind? Dit is wel erg snel. Sterkte man.
Ik ben wel benieuwd of het echt de turbo was of een probleem met de opbouw van turbodruk door een slecht sluitende wastegate.
Aan de auto niets gedaan maar wel voor de auto.
Kreeg geld terug van de energierekening dus gelijk maar wat onderhoudsspullen voor de Polo gekocht bij Winparts. Bougies, olie, filters dat soort dingen.
Zag via de Post.nl app. een melding over een beschadiging maar geen nadere uitleg.
Vrijdag wilde ik het pakket ophalen maar helaas. een digitale ID-kaart accepteerden ze niet.
Vandaag de anonieme witte doos opgehaald en er zat nu al een retourticket op. (vreemd, zat er vrijdag nog niet op)
Eenmaal thuis open gemaakt en het balen begon al direct. Missende spullen en wat er wel was zat onder de olie. Doosjes van de missende bougies zijn gewoon compleet doordrenkt met olie.
Zou toch denken dat de ontvanger bericht zou moeten krijgen als een doos schade heeft opgelopen maar helaas. Morgen maar eens bellen met Winparts/Post.nl.
Een maatje van mij heeft ook wel is geklier gehad met die mensen van Winparts, maar hij is wel over hun te spreken omdat ze het netjes oplossen. Dus ik ga er indd ook vanuit dat dit opgelost word!Aan de auto niets gedaan maar wel voor de auto.
Kreeg geld terug van de energierekening dus gelijk maar wat onderhoudsspullen voor de Polo gekocht bij Winparts. Bougies, olie, filters dat soort dingen.
Zag via de Post.nl app. een melding over een beschadiging maar geen nadere uitleg.
Vrijdag wilde ik het pakket ophalen maar helaas. een digitale ID-kaart accepteerden ze niet.
Vandaag de anonieme witte doos opgehaald en er zat nu al een retourticket op. (vreemd, zat er vrijdag nog niet op)
Eenmaal thuis open gemaakt en het balen begon al direct. Missende spullen en wat er wel was zat onder de olie. Doosjes van de missende bougies zijn gewoon compleet doordrenkt met olie.
Zou toch denken dat de ontvanger bericht zou moeten krijgen als een doos schade heeft opgelopen maar helaas. Morgen maar eens bellen met Winparts/Post.nl.
Slecht weekend gehad, het begon met het verwisselen van mijn velgen naar de winter velgen, ziet er niet uit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.