Ow zeker wel. Moest foto's maken en opsturen.Winparts gaat dat gewoon oplossen neem ik aan, wel vervelend natuurlijk!
PostNL is een vreemd bedrijf, net als alle andere vervoerders. Ze doen soms dingen waar je met je verstand niet bij kunt. Dan nog heb ik het liefst verzending met PostNL want met DHL en UPS heb ik nog slechtere ervaringen (al een paar keer meegemaakt dat een pakket kwijt is geraakt en dat het maanden duurt voordat het opgelost is).Ow zeker wel. Moest foto's maken en opsturen.
Maar wat ik niet begrijp is dat als Post.nl een pakket beschadigd, waarom ze het dan eerst bij een Post.nl ophaalpunt/boekenwinkel afgeven om het vandaaruit weer retour te sturen naar Winparts. (want dat is de normale gang van zaken bij een beschadigd pakket) Je beschadigd het dus waarom dan niet meteen terugsturen? Maar ja, zal wel over nagedacht zijn.
DIKKE BMW!Dikke audi
Dat is nog best een beetje speeling wat je dan overhoud, want hij ziet er wel mooi laag uit zo. Goeie toeie ouwe!nee vooraan kan hij nog 4cm omlaag achter 1,5
Dit is 17 inchDat is nog best een beetje speeling wat je dan overhoud, want hij ziet er wel mooi laag uit zo. Goeie toeie ouwe!
Hoeveel inch velgen heb je?
2? Dacht dat er maar 1 defect was?2 nieuwe injectoren erin
Da's de lol van een 1.6 tdi rijden. Injectoren gaan stuk als ze zin hebben. 1 was echt kapot dood. En 1 zit helemaal verstopt. Eens kijken hoe lang dit stuk gaat. En het vliegwiel is ook aan het klapperen.2? Dacht dat er maar 1 defect was?
Da's de lol van een 1.6 tdi rijden. Injectoren gaan stuk als ze zin hebben. 1 was echt kapot dood. En 1 zit helemaal verstopt. Eens kijken hoe lang dit stuk gaat. En het vliegwiel is ook aan het klapperen.
Sinds de geboorte van de auto op 20/6/2011 ligt er een TDI motor in. Er is in de loop van de tijd wel 400cc en 1 cylinder bijgekomen...Sinds wanneer heb je de TDI ? Ik dacht dat je een 6R TSI had ?
Dus je hebt een 1.2 TDI motor vervangen voor een 1.6 TDI?Sinds de geboorte van de auto op 20/6/2011 ligt er een TDI motor in. Er is in de loop van de tijd wel 400cc en 1 cylinder bijgekomen...
Motortje had 500.000km gedraaid.Dus je hebt een 1.2 TDI motor vervangen voor een 1.6 TDI?
Was er wat mis met de 1.2 of wilde je meer vermogen?
Was het een beetje te doen? Of toch wat obstakels tegen gekomen?
Motortje had 500.000km gedraaid.
Begon wat olie te lekken
DPF was vol
EGR lekte
Koppeling was op
2M vliegwiel bijna op
Airco compressor maakte geluid
Dus nieuwe motor was nodig
Dan maar een 1.6 TDI want:
Meer vermogen (nu +- 200pk ipv 105 en 420nm ipv 230)
4 cylinders draait iets mooier en klinkt beter
DSG bak (niet mogelijk op een 1.2 TDI)
Iets zuiniger in de praktijk
Meer mogelijkheden qua upgrades
Qua kosten kom je ongeveer op hetzelfde uit voor een motor
DSG ombouw was iets prijziger. Dus ik heb een complete polo 1.6 TDI DSG gekocht en alles overgezet wat ik nodig had...
Kom je veel tegen... mwoah, niks waar ik bang voor was.
- alle pedalen vervangen
- bak, aandrijfassen, motorsteun vervangen
- airco vervangen
- uitlaatlijn vervangen
- koelerpakket is hetzelfde
- inlaat is hetzelfde
- remmerij upgraden (had ik al)
- abs coderen (maar is m'n werk)
- kabel werk (maar is m'n werk)
- startonderbreker fixen (maar heb ik een mannetje voor)
- naar het RDW toe
Voordeel:
- meer vermogen
- DSG
- meteen alles op papier
Ja, paar dagen later had ik alle missende spullen en spullen die onder de olie zaten binnen. Top bedrijf.Heeft Winparts je al geholpen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.